About

Friday, January 18, 2013

.: CuKai taNah suDah perLu diBayar, RuMah beLum sIaP..wuu ..:.

Salam Jumaat yang Mulia..

hari minggu lalu2..
pergi menjengok progress rumah di nilai..

alahai..sungguh mendukacitakan..
macam takde progress sangat pun..
dari bulan ke bulan dan makan tahun dah pun..
apa la nasib... apapun projek akan siap jugak.. cuma lambat sikit dari yang dijanjikan..herm..
redha'..sudah beli pun..

harap-harap akan siap dalam tahun ni..Amin............ amin...............




minggu lepas dah dapat surat untuk bayar cukai tanah..
aduyai..berat benoo rasa sebab rumah tak siap lagi..wuuu....

apapun doakan yang baik-baik saja..
harap ada rezeki untuk duduk di Nilai.. di rumah bertapak tanah ni...
 Amin........... ^_^
cuma lambat dengan cepat jer... huu~

Selamat berhujung minggu....!

11 comments:

Nad MamaZN said...

In shaa Allah dieri peluang utk duduk rumah baru tu nnt

Tp tu la, sama ada cepat atau lmbt la..

Izan Ishak said...

sabar banyak2 ye eina... cepat atau lambat, masanya pasti tiba juga nanti.

kalau kami pun berat hati juga nak byr cukai tu sbb rumah masih blm siap kan.

eima said...

hmmmm pttnye siap bila tu ....
jgn gaji dah potong tp rumah tak siap2 sudah tu lagi sakit ati ....


Mar Mansor said...

lama ke tggu umh ni siap?

♥Cik Puan♥ said...

xper akak..hampir siap dah tue...

ieda said...

aduhh dikk
memang kena bvanyak sabar kan ..
x perlah ... insyaallah akan dipermudahkan ..

Imah Dinor said...

semoga rmh baru siap tahun ni jugak ye...ni la resiko beli rmh baru kn...kami yg beli rmh dah siap pun xpasti bila nak pindah..jauh beno...

sue zainun said...

salam :)

insyaallah semoga dipermudahkan

LYAfrina said...

eina..nnti rumah siap best la..sbb ni kan salah impian eina dulu nk rmh ats tanah.. tercapai gak.. alhamdulillah.

lya doakan moga smua dipermudahkan

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Insyaallah..moga di permudahkan..

Aisyah Husaini said...

mama jangan risau insyaAllah akan siap nanti..nanti leh la roger2 rumah dah dekat ha ha sabar ye