About

Tuesday, January 8, 2013

.: canDid2x sebeLum teTamu daTaNg :.

As salam..

wordless jerlah ..sebab nak tempek piccas je lebih..^_^

candid camera : arif - abah -akeem sebelum tetamu datang menerjah..

baru mandi =P

ni la kerjanya, panjat beskal..aih..

my name ^_^

adik apa ke halnye tu...hahaha..

belon sedikit, belum orang datang dah pecah 2, 3bijik..alahai..

cubaan bergandingan..hee~

adik yg tak rela.. =P

mau chow sudah..

macam anak burung..weeeii..

arif jeles, mai nak bergambar sesama abah jugak..

nudget di hati ~

uuih lambat pulak tetamu..lepak dulu ye dik..

sambil berangan..hee~

si abang main belon..berkali tanya..mana kawan ni mama, tak datang2x lagi..huu~
p/s buat makan-makan macam ni bukan apa, seronok kita masak dan bagi orang makan, disamping tu, anak jadi happy sebab orang datang rumah ramai2x.. suka depa.. ^_^


10 comments:

Nad @ MamaZN said...

cantek la gmbr kamera baru ni ^__^

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cantik gambar...Hakeem pon comeiii!



p/s:Berminat dgn pemanggang yg didtgkn dgn 2 saiz yg berbeza..jemputlah singgah.TQ

Imah Dinor said...

mmg sukakn depa tu...kesian abg ijat xboleh main lama2,ibu nak masuk krj mlm....

♥cikmOt♥ said...

aler comelnya akem...geram nak picit

Iela Fazielah said...

betul2... suka org mkn masakan kita

~aYu~ said...

alahai comel-comelnya dorg ni..

nieda said...

Cantik deco. Skjp je dh setahun. Geram tgk

Gieyana said...

cute hakeem..cpt ms berlalu kan...x sngka dh bigg boy...:-)

sedapnyer menu laksa..:-)

Aisyah Husaini said...

kak tergelak kite tgok hakeem kat no. 4 tu nape comel sangat tu cam nak peluk je tgok dia gaya cam tu geram

LYAfrina said...

comella decoration ni..simple je