About

Sunday, January 27, 2013

.: aHAd ini... :.


As salam..

Ahad... apa nak buat hari ni ye..
Macam pelik pulak.. cuti tak ke mana..esok cuti lagi..
Nasib la.... sesekali merehatkan diri di rumah ye..
3 hari pulak tu..banyak kerja boleh boleh dibuat kan..

Seawal 445pagi dah bangun budak2 ni..
Sebab en abahnye bangun nak pergi kerja..
Semuanya boleh sedar serentak pulak..alahai..
Si adik ada la tidur balik sejam dah bangun semula..

Si abang..memang menahan mata..
Sengaja takmau tidur blik..
Petang nanti la baru nk tertidur kot..

Anak oooh anak..hari minggu pun mama tak ada can nak tidur lebih sikit..hari bekerja wjib bangun 530am..huu

Piccas dlm draft dah lama ni, tempek jelh sini..
Siabang dengan hobi selain main..
Melukis, ntah apa yang dilukisnya taktau la :-)






5 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Macam qis juga kly daddy dia cuti awal jer dia bgn nak ajak jalan... melukis bentuk2 ke abg long..

..:::FIRDAUS@HUDA::.. said...

Terus rasa mcm nak tdoq puas2... Sbb nnt ada anak tdoq xmnntu dah....kan....

aimaniman said...

Yupp.. anak2 ni mcm tau2 je ibu mrk cuti,, pagi2 dah bgn utk mainnn..,. Langsung x bagi can kat ibu... sama je mcm ajak... isshh..

NzA said...

ada anak2 kecik mcm tulh eina...bila dh besar nnti kita pulak rasa sunyi n trlebih rehat.....

wan nurul hezrina abd halim said...

anak2 nie mmg pandai taujer cutikan?dorgpun bosan terperap kat umah=)