About

Tuesday, December 4, 2012

.: teRjaH MAHA 2012 :.

As salam..
sempat jugak terjah MAHA 2012 @Serdang di hari minggu yang lalu2x..
si abahnye asyik kerja je weekend..huu~ tapi sempat jugak terjah..
elok je si abah balik dari kerja, terus ke sana..
agak lewat jugak..
lewat petang..
tak sempat round semua..huu~
apa pun, si abang arif happy sangat-sangat..
dapat jumpa kerbau, lembu, kambing... ^_^
budak dok bandor gitulah..
excited sesekali dapat jumpa binatang ternakan.. =P

abadikan sebahagian dulu, snap2 di sana..
sikit jer.. snap pun...
dah sampai hujan rintik3x pulak..alahai.. seb baik memasing ada payung.. si abang arif pun ado..

adik yang behaved kt dalam tu, nak bangun tak boleh, mama dah sendal dengan bantal =P..lagi pulak, si adik mengantuk..huu~

3 hero mama ^_^

suka betul abang arif, tengok lembu, kambing beso2x kt sana.. ^_^

lembu susu..yang ni nampak kurus..huu~

kerbau susu pun ado.. ^_^

memang baka lembu beso2x nih.. melepek je lembu2x tu, nak bangun tak larat kot..hehe~

tengok kambing~


adik memandang macam takde perasaan pulak..ngantuk ye dik.. hee~

ada sambungan tempek2x gambar @MAHA 2012..
next n3 please... ^_^

Sekian~

11 comments:

Nad @ MamaZN said...

Kami x terjah pun wpun bkeh dikatakan dekat gaj la..

Delimasari said...

x jumpa yer

Gieyana Muhamad said...

bestnyer...mmg bagus bw anak2g sini psl leh expose dorang ngan pengetahuan...kalau dkt mmg cfm p nih...:-)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Budak² macam tu lah klu jumpa sesuatu yg diorg jarang nampak..mcm Qis blk kg ari tu teruja tgk kambing & ayam.. :)

Nafira usof said...

selalu gi yang kat stadium shah alam jer.. hehehehe

Masya said...

tak sempat nak pergi hubby sibuk.. jemputan kenduri pun ade yg x dapat pg huhuhuhuhu.. seronoknya abg...

Fieza79 said...

nmpk redup je sb hujan ehh..mujur kan lau tk jenuh berpanas jgk tu..

hakeem dh penat sgt kot tu eina huhu..kalau firas..dh pnt, mengamok je tau..

ieda said...

seronok macam nie
budak2 lah
biar mereka belajar juga pasal ternakan nie kan ;)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

x pernah terjah walaupun dekat

haslina said...

sure mesti seronok anak-anak tengok kambing lembu kan eina.

cadangan memang hendak pergi. tapi sebab anak-anak baru sihat semuanya. so terpaksa cancel gitu.

Imah Dinor said...

em si ayah ada berungut nak pergi,tp ibu xyakin aina leh tahan sbb kuat tido sikecik ni hu....bwk g soping barang dapur melalak dr awal smp nak blk hu...