About

Tuesday, December 11, 2012

.: ranDom piC : aSaH baKat :.

As salam..

hai..... org selangor cuti hari ni ^_^
semalam mama cuti jugak..
cuti rehat-rehat.. tapi tak rehat mana pun..
ada je aktiviti..

herm.. blog pun sunyi, nak berBW pun tak sempat..
huu~ hari ni online la kejap..
abadikan piccas yang ada dalam simpanan..

share2x... sesi mengasah bakat ambil gambar..ngee~
di hari-hari pertama memegang DSLR...hehe..
DSLR biasa-biasa aje.. bagi orang-orang yang tak pro ..untuk ambil gambar family je pun..

di hari-hari pertama..
disebabkan hari bekerja, so pic snap kt rumah sajor..
belum ada kesempatan keluar, berphotoshoot outdoor..hu~















esok dah kerja..huu~ takpe kerja 3 hari jer =P

11 comments:

~Siti Hajar~ said...

Bestnyer dah berDSLR, sakan la berPS pasni...hehe...sy tumpang gembira jgk..

::NureeN:: said...

jeles aiii tau eina... dslr huhuu....
comel la hekeem.. geram tau kat pipi dia...

Izan Ishak said...

sure kena asah bakat tiap2 hari. pasni cantik2lah gmbr yg di upload kat blog ni ye... suka3!!!

~aYu~ said...

bestnya DSLR.. ayu lak taktau la pasal apa x beli DSLR aritu.. beli ala-ala DSLR jek.. cantik-cantik pic..

Sherwieyna Muzzawer said...

suka tengok gambar2 ni..cantik n comel je adik beradik tu :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Wah dah ada DSLR... makin semangat la nak snap2 pas ni ye... :)

Selamat mengasah bakat...

♥Cik Puan♥ said...

cantik gmbr kak ina gn dslr,,jengah sini

Anje Mamy Balqis said...

selamat berPS sakan...nanti leh la shoot2 kat taman...sure shantek gambo...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

welcome to the club Eina..
pasni bertambah cantik² lah gambar.. ^^

Masya said...

takpe lama² pandailah nanti...

nieda said...

cantik