About

Sunday, December 23, 2012

.: pRojek haRi aHad : kek Kukus :.

As salam..

takde program weekend2x ni..
semalam dah keluar cari barang-barang..

barang apa? tunggu jerlah nanti..hee ^_^

projek bangun pagi tadi..
beriya tau si mama buat kek kukus ni..
siap bentuk bear lagi..

sekali dah siap masak..
si abang rasa, dia kata tak sedap..wuu..

kek ni rasa koko gitu..pekat sedikit..itu yang dia kata tak sedap tu..
sedih tau mama..
adik je layan makan..
tapi tak banyak mana la adik makan...
herm.. nampak gaya habuan kawan-kawan opis la ni..
esok bawak g opis, sure habis..






dulu pernah jugak buat..
bahan sama je, cuma cara buatnye lain sket..
mungkin pemilihan serbuk koko tak berapa bagus kot..
dulu, si abang layan je makan kek ni..sedap katanya..
kali ni....huu~ sekali cuit je, pastu taknak dah..

alahai.. frust si mama...wuwuwu..

p/s esok dah mula bertugas, tapi ramai yang sambung cuti, almaklum selasa cuti umum kan.. ^_^


6 comments:

Nad @ MamaZN said...

Selasa 1 malaysia cuti sbb bday nayli
Kekekekekeke...

Izan Ishak said...

alahai eina... kalau kita masak pastu anak2 takmo makan mmg jadi sedih kan. izan pun biasa je camtu.

yelah... izan kan kalau beli koko vanhoutan tu, mmg tak letak byk pun sbb boleh jadi pahit. kalau koko yg timbang tu ok je letak ikut sukatan pun.

Masya said...

LAH HAI... TP BDK² MMG JUJUR.. KALAU DIA KATA X SEDAPP MMG DIA TAK KAN MAKAN LG WLPUN KT PUJUK.. KESIAN KAK EINA...

Aisyah Husaini said...

ala kak ape kate akak curahkan lebihan koko tu campur ngan susu tentu sedap but jgan manis sangat..wahhh mesti marvellous mesti arif suke kan : )

LYAfrina said...

comelnyer kek bear..

wan nurul hezrina said...

kek2 bentuk bear ek eina?cumil..ala mmg frustkan kalau anak tak beriya makan..huhu