About

Wednesday, December 26, 2012

.: ke Zoo Negara : paRt 2 :.

As salam..

Sambungan n3 ke Zoo Negara ^_^
rabu eh hari ni.. wordless jerlah eh..
tapi piccas takde less.. lagi more n more..hehe~

masih n3 orang.. gambar animal banyak jugak snap..
so kena letak di n3 berasingan..hee~






















habuan untuk si abang kt zoo.. dapat topi dan belon nih.. ^_^
..still to be continue... heee~

9 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Teruja si adik tengok binatang² tu ke takut tu..? :)

Izan Ishak said...

alahai eina.. takleh nak tgk semua gmbr2 kat entry ni sbb tenet slow. huhu... tapi dpt tgk sekeping dua pun dah ok...

syok kan bawak anak2 jln pi zoo negara tu. nak2 si abg dah pandai tgk animals....wahh... dpt hadiah topi n belon lagi tuh.

Lily@MamaZaraZareef said...

weeee..beshnye arif n hakeem gi tgk animals ya..lama dh tak gi zoo negara ni..last time celebrate bday zara yg dua tahun...=)

Nafira usof said...

sweetnye tengok gambar2 lam n3 nih.. sonok melayan anak2 tengok animals.

Zura@Iwan said...

xcited anak2 dpt tgk animal kan....learning process utk dorang...

wan nurul hezrina said...

anak2 kalau bawak g zoo mmg nampak hepi sangatkan eina?

MrS. F!zA said...

abg besar dh mcm rupa abah dia plk..dulu muka mama dia..hehe

Sue said...

lamanya tak gi zoo... seronok bawak anak2 gi zoo kan.. tp penatnye kalau nk berjalan dlm tu...

Nad @ MamaZN said...

Seronok dep dpt p zoo ye =)