About

Thursday, December 20, 2012

.: jaLan2x ke Nilai :.

As salam..

sambung n3 cerita hari selasa..

kami ke Nilai (Ahad), temani PIL membeli barang, kemudian mereka gerak balik ke Johor..
cerita pasal abang arif... ke sana, still kaki berbalut..
tak berani nak berjalan langsung..

jadinya, dia di dalam stroller..
si adik kena berdukung..huu~
singgah kedai, sempat dia bermain..
sepupu-sepupu jadi mangsa..
kutip bola yang dipukulnya..haih !

main baseball dalam kedai =P

upss terinterframe pula =P

bosan.. kena dukung, nak lepas bebas..eii..


sakit2x pun kuat memerintah..eii..

see..kaki berbalut beriya, mama yang balutkan..

orang shoping, kita posing =P
sebelum gerak balik..
singgah makan dulu..
jumpa pulak benda alah ni, kasi can la anak2 lepas gian..
adik dan sepupu-sepupu je..
si abang sakit kaki katanya ^_^




then, gerak balik..
jalan agak jem masa nak balik tu.. (Nilai - Bukit Jalil)
kebetulan malam tu, ada game Bola kan..
Malaysia lawan Thailand..
apapun selamat sampai.. walau agak lewat, sempat la jugak layan Bola..hee~




Sekian...ceritanya weekend yang lalu2x.. ^_^

p/s esoknya program nak pergi zoo cadangnya, berbelah bagi jugak sbb si abang long kata tak boleh jalan, sekali bila umpan, kalau tak boleh jalan tak boleh la pergi zoo.. elok pulak pagi2 tu, dia kata .."mama dah baik la.. dah boleh jalan pun.....".. see akalnya budak2..umpan sket, ok la dia.. dah agak, kakinya tu tak serius pun.. boleh je jalan, tapi seriau n nak manja je lebih.. haih..anak...anak...

14 comments:

Nad @ MamaZN said...

Lama tk p nilai..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Letih sungguh adik & abg Long pegi shopping ye..sedap jer tgk diorang tido.. :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Letih sungguh adik & abg Long pegi shopping ye..sedap jer tgk diorang tido.. :)

rohayu osman said...

seronok lau soping kat nilaii... rambang mate..

eT said...

sonok kan jalan..lepas jalan tu penat abes la..huhu

Cho Zila said...

dah lama tak gi nilai..
pandai dia yaerk sakit kaki bagai... gi zoo best...

~Siti Hajar~ said...

Hehe pjg akal abg long yer, ye ye je xblh jln, sekali diacah trs baik...hehe...terkena mama...

Masya said...

lame x pg.. cdg nak pg minggu ni xtau lah jadi x...

Nens Collection said...

Lama x singgah sini kak..bz plus demam plus mood kelaut..ekeke..syokknyrrrr soping plus posing kan..hehe..

Nafira usof said...

eh~ nape kaki abang long tuh??

Iela Fazielah said...

biasala budak2... dgr jalan...terus sihat

ch@ said...

Kita blm lg pergi nilai. Ermmm... Tggu anak2 bw je la nnt. Hihiii... Langsir pun tidak beli lagi. Sobs!

LYAfrina said...

xpernah sampai nilai..padahal dulu duk seremban 2 je..

wan nurul hezrina said...

cumilnyer dia nanges=)merah pipi bumbum tuh