About

Monday, December 17, 2012

.: CanDid CamEra :.

As salam..

Mood si mama : herm.. tak best  :(.. so tempek gambar je, bebel malas..huu~

abadikan snap2x semasa di majlis kenduri kahwin sepupu minggu yang lalu2x..

candid camera ^_^

hehe.. k. caca (sepupu arif) tengah nyanyi ke tu yang ? ^_^

waaah..seperti insan bercinta =P..eheh.. kami sepupu tau..


suka betul dapat lepas bebas, main rumput ..hu~

sepupu~

get ready......go!
erm....

adik manis.. 2 pupu hakeem ^_^..selang seminggu..akeem lebih muda..

usaha menggandingkan mereka yg comel ^_^

uik..depan aweks korek idung ke =P

dia yang suka berkawan..dia sendiri yang berjalan terjah kumpulan 'abang-abang' ni.. ^_^

budak kecik di celahan, budak-budak besar ^_^

duduk di ribaan bapa saudara sepupu~ elok je walau pertama kali jumpa..

celah pintu pun jadi kerja..haih~


sudah bosan..bangun la..

si abang nan seorang ^_^

si adik kerimasan.. panas..wuu..

waah kemain ambil gambar, mcm tengah pegang DSLR je cara ambil gambarnya,,,hehe..(pengantin di hadapan masa ni)

candid~
Sekian....

p/s minggu mood ke laut china selatan..huuu~




6 comments:

Nad @ MamaZN said...

Jauh mood pegi...
Jgn smpi hanyut plak ;)
Bambam nye dk hakeem ni!
Cute miut!

ct rahani said...

sumer pics cantik2 kak.. dh kategori pro nih.. hehe.. comel betul gambo akeem korek idung tuh.. ekekeke..

Nafira usof said...

bersungguh2 abang long nak snap gambar.. boleh lah jadi poto-G mama dia nanti..:)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

Jauhnye mood terbang...
Bukan main abg Long ambil gambar

RiEda96 said...

geram tol nengok abang ngan adik, dua2 makin montel..!! abang tu dah hitam dah, main panas la tu..!! adik still maintain lagi sbb tak berpanas.. tapi seronok tengok badan abang.. anak auntie yang 5 taun tu pun rasanya kalah ngan arif nih.. arif lagi bulat.. haha..

wan nurul hezrina said...

cumilnya gambar sume=)