About

Thursday, December 27, 2012

.: aDik suKa poRt Ni..eii.. :.

As salam..

satu lagi port pilihan adik..
adventure agaknye duduk kat tempat-tempat sempit macam tu..
eiii..

kita seriau je kat dia..takut kipas tu jatuh ke apa..haih..
tapi budak besar ni mana tau fikir kan..
mana tempat susah nak masuk..lagi sukaaaa dia...
huu~

menyelit di celahan lampu berdiri dan kipas tu..

mama panggil, boleh tersengih dia..haih..kasik geram saje..

tau mama ambil gambar, terus buat muka bajet comel..hee..

lagi.... kasi mama geram.. hee~
anak-anak.. setiap hari setiap masa ada je perkara baru yang dia belajar..
menghiburkan... + merisaukan jugak... hee~

p/s counting... beberapa jam menjelang 28.12.12 ^_^

10 comments:

ct rahani said...

alahai jatuh chenta dgn senyuman adik nih.. ngeee.. :)

[-suziey-] said...

comey nyeeeeeeee adik syraf....geram lerrrrrr aunty..hiksss

@e_da said...

kejapnya masa berlalu.. adik dah leh memapah dah...

Nafira usof said...

aduhaiiii.. tak sampai hati nak marah bila wat muka comel gittu.. lagi nak tergelak adelaaa... hahahaha.. kiut sgt!

outbound malang said...


Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Nad @ MamaZN said...

Yeay....esok.bday hakeem!

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe... memang pun... anak2 ni ada je keletah dia yang kadang2 menghiburkan, tapi kadang2 bikin kita geram jek... makin besar, makin banyak akal... :)

Ayu Hussien said...

aduhai..
sama lah ngan Aiman
suka g tempat selit2 mcm ni..

LYAfrina said...

alahi..comelnyer dia wk muka g2..smpai pejam2 mata

Izan Ishak said...

akeem suka menyelit2 kat situ ye eina. seriau kita yg tgk ni haaa..