About

Wednesday, November 7, 2012

.: WW : siKit laGi dik.. :.

As salam..

adik kasi tinggi sikit lagi.. sampai la..hee~

kalau dah sampai tu..
habis la.. pendek umur 'langsir' siput2x mama tu...huu~

15 comments:

MamaYatie said...

lamanya tak tengok hakeem..dah besar pun...dah berjalan ke tu??

Gieyana said...

tunggu sket lagi yer adik..nnt confirm berterabur mama punya siput...ekekeke

etiey.com said...

Hahhahaha... Dah sampai sikit lg habis dikerjakannya... Silap silap lapik kusi duduk ats tuh ehhe

amy said...

hahahaha abehla kalau akeem tinggi sket lagi ;0..dia geramla tu tgk siput2 agaknya mainan dka kot ;0...

Nens Collection said...

hehe..nnt panjang lah langkah bila dh dapat capai..hehe..xpe sume tu kemajuan tu..;)

Nad @ MamaZN said...

Amboi, mama kene cabut dulu langsir siput tu nmpknye =)

Aleeya Atinza Saaid said...

abeslahhh..adik tgh berusaha dgn gigih tew..kena kasik tinggi lagi siput tew hehehe

shark said...

minum susu byk2 supaya cepat besar..
dah besar bole capai semua bende..:)
habesla mak dia..;p

♥Cik Puan♥ said...

jalan2 tgk umak blog kak ina

Nafira usof said...

hahahaha.. abes laaa..
zura memang tak suka langsir rambu2 cam tuh.. belom sempat anak tarik.. mamanye yang tarik dulu.. serabut eh~ hahahahaha

Fieza79 said...

Amboi hakeem...kemain ye..dh hmpir capai tu..lps ni hbs lah luruh suma siput2 tu...redho...huhu

ch@ said...

sipi je lagi tu. tarik satu persatu ye nnt :p

Imah Dinor said...

lasak toi apek ni ye..he...bsiap le mama...

wan nurul hezrina said...

alahai tak sampai..kesian dier..nnt boleh sampailah2..sikitjer lagi2..hehe

Nora Karim said...

hahaha kena jaga2 la lepas ni... kalau tak abis berderai langsir tu. heheh