About

Wednesday, November 7, 2012

.: WW: haSiL berKutU :.

As salam..

amaran : n3 ini bukan bertujuan untuk menunjuk-nunjuk ye..sekadar mengabadikan sesuatu hasil..

kalau duit menjahit tahun lalu2x dapat beli HP..
ini hasil main kutu tahun ini.. ^_^

beli ikut saiz semasa rumah sekarang ni, rumah kecik molek.. ^_^
 
p/s ada lebihan duit kutu, dah selamat beli barangan untuk diri sendiri ..hehe..puas hati dapat beli sesuatu yang 'nampak'..

17 comments:

Delimasari said...

wauuuuu - sonok2222 hasil menabung yer

rohayu osman said...

Alhamdulilah.. tulah kan.. kadang duit tue mngalir je mcm air.. tak nmpak.. tp lau untuk keperluan rumah tue nampak lah kn... leh tahan bertahun2..

mamashikin said...

cantiknya..ok la tu kan. at least ada jugak hasil dari kutu..
sblm ni sy pun main kutu gak..tp duit kutu utk bayar roadtax kete..heee

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik set sofa tu Eina...
Dah lama tak main kutu..dulu time keja selalu main kutu ni...

mama maman aka yana said...

beshnyer.. dr duit kutu boleh beli benda yg boleh nmpk dan dikenang..:p

Nad @ MamaZN said...

Canteknye kak...nk dtg umh la =P

Nafira usof said...

bestnye~
zura kat opis mmg x de geng nak main kutu.. huhuhu..

~Siti Hajar~ said...

Cantik sofa baru, ni la untung main kutu blh beli brg2 idaman..sy pn main kutu gak kat opis ni tp xdelah byk, jadilah kan, kira saving gak tu...hehe

Pink Lavender said...

wahh...
duit kutu dpt beli sofa..
makneng duit kutu utk byr roadtax kete jer..hahaha

makneng follow sini
jemputla follow makneng...:)

Iela Fazielah said...

cantik la liena... alhamdulillah...ada jugak nampak hasil...mcm ila duit kutu buat byr roadtax kereta n bl brg kete je..hehe

syiela said...

duit kutu boleh kita buat beli benda yg kita nk kan :)

JaSSNaNi said...

bestnye...
puas kan.. dapat beli ngan duit kumpul2 duit kutu tu... :)

Hanih Borhan said...

Salam...
suka tengok aktiviti2 generasi2 mak ayah...main kutu... salah satu cara financial yg m'untungkan,bagi saya...hmm...

jarang nampak org2 muda umur saya main kutu...

shark said...

cantik :)
saya pun suka gak main kutu..pastu dapat duit buat kitchen kabinet hehe :)

wan nurul hezrina said...

cumil jer sofatuh..betul iena kalau kita tak berkuti idak ler membeli benda cenggitukan..kira hasil duit simpan lah jugak2..

Masya said...

mesti dapat banykkan.. alhamdulillah ade juga hasilnya..

Imah Dinor said...

wah betuah mama,abah satu kepala suka tukar2 perabut...ayah kat rmh ni mcm2 alasan klu nak tukar perabut..tunggu pindah la...itu la ,ini la..hu..simpan duit...tp xnampak apa pun..hu...