About

Thursday, November 8, 2012

.: pLay toGetHeR :.

As salam..

merujuk kpd tajuk..
jarang-jarang budak berdua ni..nak main baik2x sama2x
selalu si abang yang menang.. nak main sorang..
herm.. tengok la gaya bila si adik dah besar sket nanti..
herm...

ini.. kereta polis... hadiah sempena besday abang arif masa umurnya 2 tahun (atok sedaranya kasi)..
dulu...dia takut nak main, so simpan sampai sekarang..
try keluarkan.. abang arif dah tak takut dah.. ^_^

bila kereta bergerak dan sirent polis berbunyi..

see berebut memasing nak pegang..^_^



si abang konker.. si adik pasrah.. bawak diri kejap..

si abang masih konker.. adik minta ehsan si mama...
main sama-sama lah..


boleh aje pun main sama-sama.. ^_^

p/s esok dah Jumaat.. bersiap packing2x.. malam esok balik kampung lagi..macam baru je balik rasa..eh memang baru pun, 2 minggu lepas kan..

17 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Qis sampai sekarang masih takut ngan motor polis dia..kalau bg gerak & bunyi siren menjerit² ketakutan..hehe...

Adik dah pandai dah rebut mainan ye..muka pasrah jer tu abg tak bagi main.. :)

eima said...

hmm ok la tu ..arif mesti tak sabo nk tgu adek besar boleh berlari

Izan Ishak said...

alooo...sian adik, abg konker main kete polis sorang2 eh. nnti mama belikan lain utk adik ye!

Sidratul Muntaha said...

budak 2 orang tu boleh je main sama - sama
tapi sat lagi dengar si abang nangis..
ara buli weih.
jgn tak thu.
kecik2 ara kuat buli.
huhuuh

Sue said...

sue pon kadang pening dgn karenah anak2.. damia tak bole nak share mainan dgn adik2. bila damia start buat perangai..nanti khalish pon taknak share jugak. pastu si kecik pon sama. berebut 1 mainan padahal byk lagi toys yg lain.. pening2.. kadang terpaksa psiko..kadang jadik kadang tak jadik. hahahah.. tapi bila tgk anak2 bole main sama2.. rasa tenang n bahagia je rasa kan?

JaSSNaNi said...

bestnye.. dapat kete polis..
budak2 mmg suka kete.. tak kesah laki ke pompuan.. sama je.. :)

Aleeya Atinza Saaid said...

bestnye balik kg..cuti lama ke tu..hati2 di jalanraya =)

ct rahani said...

alahai cian si adik kena mengalah.. tunggu la besa sket silap hari bulan si abg leh kalah.. sama ngan anak2 sy k.eina.. skrg si abg byk mengalah ngan si adik.. hehe..

Nad @ MamaZN said...

Akak cuti pjg ek mggu dpn?

Nafira usof said...

sweetnye 2 badik main sama2.. pandai dah abang long main dgn adik~

eT said...

hehe..adik mesti nk guna power mama kan...

wan nurul hezrina said...

hahaha mcm merahlah sik dia jer conqure..adiknyer membawak diri=)

Dilla Ady said...

eh..da bertukar wajah la..cantik!

tulisan chumels!

sib baik adik nak mengalah..kalu dua2 tak mo mengalah abih la mama nye..huhu

rohayu osman said...

alahai.. pandainyer main same-same.. harap anak2 ayu nati pun cm tue.. takmoh gaduh2..

ch@ said...

Masa dorang main sama2 nyaman je rasa. Bila part yg sulong dh konker siap tolak adik haaa omak tumpang main skali. Adli pun sabar je bila auni konker mainan dia.

Nora Karim said...

alololo... sian adik...

Imah Dinor said...

sian arif xde kwn d rmh ye...main same2 ngan adik elok2 la...wah2..sofa baru nampak...cantik...