About

Sunday, November 25, 2012

.: Menu Lunch SeMalam :.

Salam hari minggu..

today duk rumah je sebab en abahnye kerja..
semalam keluar jalan2x tapi tak jumpa hadiah sesuai untuk adik akeem..

simpan dulu..
fikir2x.. ^_^

semalam punya menu..
menu cepat dimasak.. sedap je dimakan..hee~

tiada dalam gambar : sambal belacan + ulam timun dan daun selum ^_^

ikan cencaru masak sambal, ayam goreng + sayur kobis bersama sotong.. ^_^
Masak untuk suami pun dapat pahala kan.. hehe.. ^_^
Nak cari pahala bukan susah cuma perlukan sedikit pengorbanan, tapi nak dapat dosa pun bukannya payah zaman sekarang ni..

renung-renungkan dan selamat beramal.. 

ihiks, tetiba pulak hari2 minggu gini kan.. =P


5 comments:

maya amir said...

masak sendiri lagik puas hati..dpt pahala, dpt eratkan hubungan dlm keluarga & jimat:))

Miss uCu said...

wah sedap tu..nyum2

inazamri said...

menu mcm ni la yg makan leh bertambah2 jadinye.

Nad @ MamaZN said...

Saya, weekend cuti masak.. =)

wan nurul hezrina said...

dosa ngan pahala lebih mudah nak dapat dosa.huhu sbb syaitan adajer mana2..alhamdulillah at lease kita sebagai isteri peluang nak dapat pahala sentiasa ada tinggal nak tak nak jer