About

Tuesday, November 20, 2012

.: kenDuri @joHor haRi tu.. :.

As salam..

mengabadikan kenangan majlis kenduri kahwen sepupu abah..@ Johor..
dua pasang..
Selamat Pengantin baru buat..
adik Eira dan pasangan (sama usia) ~ muda remaja, baru habis sekolah =P
adik Hafis dan pasangan - abang kepada Eira ^_^

biar gambar jelah berbicara..
tempek2x sebagai kenangan...

adik get ready nak g kenduri..

arif dah sepupu..k.long Nana

mama n anak2x.. serba tak sedondon.. main belasah jer.. =P

my SIL, a.k.a mak ngah arif & sepupu arif lg sorang, k.caca

candid, capture by arif loor..

mak ucu berbaju hijau, MIL berbaju meroon dan mak saudara bongsu abah~

arif di belakang tabir, sama sibuk =P

di sini masih mengamalkan gotong royong, memang penat sket la tapi..apa yg penting,, kerjasama~ ^_^

pelamin yang simple, dan kek yang meriah kalernya...hee~
(katanya, lain ditempah, lain yang dihantar pelamin tu.. hantar pun dah lewat malam sebelum kenduri, mama sampai di hari kenduri pun (around 12pm) depa masih dok kalut pasang-pasang kt tempat makan beradat..herm.. ini mesti kes, banyak sangat ambil tempahan dari orang ni, tak cukup kelengkapan, asal boleh je bagi.. tuan rumah takkan la nak menolak pulak kan, dah hari majlis pun..apapun majlis berjalan lancar)..

pengantin pertama ~ tema pink -hitam



Eira dan pasangan ~
muda remaja kan diorang, pengantin termuda mama pernah tengok..hee~
pengantin kedua- Hafiz dan pasangan



orang kuat belakang tabir...
juruphoto jugak utk piccas2x di atas.. ^_^
en abah~

kanak2 riang yang riang sungguh pada hari tu.. dah la panas sepanjang hari.. sampai muntah si arif, minum ais banyak.. lari banyak.. makan sikit :(.. banyak berlari pasal tu muntah.. dah bertukar baju dia...haih~
sekian, kisahnya di hari kenduri~ ^_^

moga kekal berbahagia pengantin2x..


11 comments:

JaSSNaNi said...

cantek pasangan pengantin.. berbaju pink gitu.. hmmmm sweet sangat.. :)

~Siti Hajar~ said...

Mmg nmpk muda remaja lg muka pengantin tu, xpe kawin muda janji pandai melayarkan bahtera rumahtangga tu, InsyaAllah sempurna...

Arif ada geng syok la belari & berkawan, klu d rumha dgn Hakeem je kan, sesekali blk kg, kasi havoc la..

Nad @ MamaZN said...

Muda remaja nye penganten! Apa2 pun moga berkekalan hingga akhir hayat =)

::NureeN:: said...

pelamin camtu bkn simple namanya dah eina.. mmg dh cantik...
2 skali yerr... :)
ariff rajin betoi mengelap pinggan kat blkg :)

Nafira usof said...

haah... nampak pengantin muda..
pelamin tuh masih cantek..

rajinnye abang long menolong..:)

etiey.com said...

Sgtlah terliur menu di kenduri kekekek. Mak tang ni semua terliur skrg neh hheh

shark said...

cantik baju pengantin yg kaler merah mak ngah tu :)

Ayu Hussien said...

cake pengantin 4 tgkat tu..

jom join GA .. jenguk blog ayu ada tag.. hehee

LYAfrina said...

owh.. 2 pasang bersanding rupanya.. ingtkan dh salin baju td..

nieda said...

cantik baju pengantinnn

wan nurul hezrina said...

lawalah design baju pink2..muda ek bape umurnya tuh??

rajinnyer abang long arif..