About

Tuesday, November 27, 2012

.: daH faHam 'Allahuakhbar' :.

As salam..

kisahnya si adik Hakeem..
dah faham bila sebut Allahuakhbar tu tandanya nak solat..
dah pandai mengajuk tingkah nak solat dan sebut 'Allahuakhbar'.. comel ^_^
tapi... erti sebenar solat takla dia faham ye..

tak boleh harap kalau kita bersolat dia duduk sebelah, kena ada orang lain jugak..
sebab dia suka pi dok depan or pegang kaki kita..huu~

curik2 snap si adik tengah ngajuk abah solat..
kejap je..pastu dia pi buat aktiviti dia la..haih..

pakai kopiah besar, sekali tunduk dah jatuh, nak pakaikan semula la tu..ihiks..

dah mula dah... haih ~
adik sekarang makin bising mulutnya..
suka bercakap, bising...kuat suaranya..
suka ajuk bunyi sesuatu..kadang2x..

makin hari makin bising rumah.. ^_^

11 comments:

Nad @ MamaZN said...

Comey jek hakeem..kalu nayli ikut azan kt tv tu.

amy said...

hehe best layan peel dak kecikkan has..byk peel2 comel :)....time ni la kita kena abadikan peel comel depa..;0..kami layan peel comel anak2 buah ja la ni hehe ;0..

damia irdina said...

comelnye dia...
emir pon klau nmpk nureen tgh smbhyg dia akan jengok n tunggu smpi nureen sudah smbhyg pastu cepat2 nk nureen dokong :)

Mamamya said...

comelnya hakeem.. mesti makin meriah umah iena kan...

Imah Dinor said...

comelnya hakeem ikut abah solat ye..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

alhamdulillah..
sejuk perut mama ngandung tau!. =)

Nafira usof said...

makin pening lah mamanye melayan dia yer~ hehehehe

Fieza79 said...

amboi hakeem dh boleh berjalan uwaa..firas belum lg..blum matured..cm baby2 lg..hhee..firas awet muda la eina hahaa...

ct rahani said...

comelkan kak.. sama la ngan aqeef nih.. klu dgr azan cepat2 letak tangan kt telinga.. cute jer.. :)

Gieyana Muhamad said...

dh leh jalan dh bb hakeem..cute sgt!:-)

wan nurul hezrina said...

dah pandai jalan ek?cepat sungguh..sofia 1tahun1bulan baru berjalan=)merah jer 11 bulan dah jalan..hehe

pandai ajuk papa solat.taklama lagi lehlah join sekaki