About

Thursday, November 29, 2012

.: buDak keCik nak ke SeKoLah :.

As salam..

budak kecik macamana la gaya kalau lengkap berbaju sekolah dan galas beg..mesti comel..
sebab depa kecik lagi kan..hehe..

si adik, pagi2 bangun tido, orang kalut2x bersiap nak pergi kerja..
dia sibuk pegang beg, si abah pakaikan la kat dia..
sempat aje melayan si kecik dalam kalut2x bersiap tu..hehe~

pinjam beg abang, abang lena lagi time ni ok la...

uik tak mandi ye dik, serabai rambut..hehe~

ada2 je kamu pepagi kan dik...
elok je si abang sedar dari lena..
tengok si adik pakai beg dia, terus beriya nakkan beg tu jugak..
alahai abang, susah nak mengalah dengan adik tau kamu ni..

geram sesekali..
tapi si abang tu, kadang2 ok je kongsi barang..
tapi selalunya... macam tu lah... susah nak beralah..
sian adik... adik pulak jenis pasrah.. redha' jer...

alahai adik........... alahai abang....

7 comments:

Jue a.k.a Ibu 2F said...

Paginye adik beraksi....
comel galas beg sekolah

Nad @ MamaZN said...

Sebijik zakwam arif ni...
Pantang tgk adek, die pun nk jgk..

Marya Yusof said...

As salam Mama Lieyna,]

Comel je dgn beg tu! Salam perkenalan...

Imah Dinor said...

hakeem xsabar nak pergi sek ye....

Nafira usof said...

nampaknye mama dia kena beli lagi satu beg.. baru tak berebut.. hehehe

::NureeN:: said...

hehhe comelnyerr hakeem ngan beg skolah abag yerr...
klau emir kan eina, apa saja dia pegang kita ambik x nk bg dia dah ngamok2.. amboi ikut mcm kakak dia jgk kuat ngamok haha

KenariPutih said...

comelnyer... budak2 ni mmg comellll sgt...