About

Thursday, November 22, 2012

.: aMboi aDik oooii.. :.

As salam..

Port baru si adik...
huuu... bahaya...








Sofa kat sebelah kabinet Tv memudahkan dia naik ke situ..
sofa lama tu, nak tunggu paksu nye datang ambik..
sementara letak la situ..

dah jadi 1 bahaya pulak..
aduhai.. adik..
pantang lepa, memanjat saja.. aduyaii...

11 comments:

JaSSNaNi said...

explore timeeeee...
dah dapat kaki.. dah dapat akal tu.. abis lerrr..

amy said...

huiiiiiiiiiiiii bahaya tu has...kena ubah perabot tu..terlentang satgi adoiiiiii....danger2...;0

Iela Fazielah said...

aduh..bahaya tu...imran pun dah pandai memanjat...dah berdiri..lepas tgn..pening..takut jatuh terlentang

Nad @ MamaZN said...

Bahayo dak akeem ni :-)

eima said...

mmg bahye ...alisha ni sama la ngan hakeem kuat memanjat2

Nens Collection said...

ekeke..dh pandai manjat ye dik..lelaki kan mesti cepat tang kaki..mcm ammar camtu lah kak..pantang 'lepa' tgk2 dh congok ats almari..pehh nk gugur jantung..kadang2 terlepas jgak 1 kt bontot..huhu

ch@ said...

Wah wah wah advance si hakeem ni. Lasak ngalahkn abg. Mcm dia lbh cpt drpd adli. Adli tough sgt.

Aisyah Husaini said...

mamalieyna..bahaya nye mamalieyna, tak bole terlepas pandang tu. biase la budak kan macam2 nak explore : )

Mamamya said...

waduhhh...tingginya hakeem memanjat.. dia naik dr sofa tepi tu yer iena.. :)

Izan Ishak said...

jaga2 hakeem... bahaya tu! hmmm.. baby baya2 ni mmg tengah nak memanjat ajelah kan... kita yg tgk ni seriau sgt!

wan nurul hezrina said...

sofiapun sama.seram tgk bila dia berjoget kat sofa n katil..mmg kena selalu jaga.bila nurul g masak hubby yang tgkkan tapi bila dia takmo hubby nak mummy jugak kenalah ganti2 masak