About

Wednesday, October 24, 2012

.: WW : MooD bergamBar :.

As salam..

bila mood bergambar si abang arif datang..
beriya pakai helmet dan mintak kita snapkan gambarnya...



helmet comel bila dia ke mana-mana dengan si abah naik motor..
keselamatan harus diutamakna~
adik? =P

8 comments:

Nad @ MamaZN said...

Takde saiz adek la dik....tggu adik besar sket =)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe...comei jer gelagat anak² ni kan..masa balik kg tempohari ada belikan Qis helmet..kat rumah pun nak pakai..sekali balik sini terlupa nk bawa...kemain dia nangis mencari helmet tu.. :)

Anje a.k.a Mummy_Balqis said...

samalah, balqis pun ada helmet untuk dia jugak...

JaSSNaNi said...

assalamualaikum.. :)
hehehehe.. macam2 akal anak2 kan.. kadang2 kita tak jangka pun dia secerdik tu.. betul tak.. :) clever boy.. :)

Mamamya said...

hehehee...comelnya abg long ;) mmg nampak teruja sungguh di sebalik helmet tuh..

eima said...

Pandai bergambar

ieedaz @ mama_isha said...

alolooo..comelnye dier..:)

::NureeN:: said...

ellesya x nak helmet tue, so kami beli helmet yg basikal punya, gambar rabbit hehee...
suka la tgk adik hakeem comel la.. sok ni lawan ngan abg yerr sape lg ansem hehhee