About

Wednesday, October 31, 2012

.: WW: menaMbah koLeksi :.

As salam..
 
hasil komen terpilih di blog Nad tempohari..
dapat hadiah ni.. ole2 dari Langkawi..
like3x.. bertambah koleksi ^_^


p.s lama tak join apa2 contest..dulu gigih..sekarang.. blog pun dah tak banyak anjurkan contest kan..mama pun kurang kesempatan dah..herm..

13 comments:

Ayu Hussien said...

best nye dpt hadiah ni
skang dah x byk blog wat contest ngan GA kan..

Mamamya said...

FM kat umah ni lia dah penah tampal kat peti ais lagik sbb anak2 suka main habis semua rosak.. kene tunggu semua besar sikit baru blh tepek lagi

Nad @ MamaZN said...

Tq kak! Tu la,.skrg ni dah bukan musim contrst2 hehheh

eima said...

tahniah cantek

ieedaz @ mama_isha said...

samela kite suke kumpul FM..:)

Cho Zila said...

seronok kalau dapat sobenier... rasa disayangi...
akakpun suka kumpul fm..

Nafira usof said...

cantek.. zura pon dh lama x tambah koleksi FM..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik...
Fm eina bg kat lily pun cantik..suka².. ^^

::NureeN:: said...

sama la
nureen pon kurang ber cga skrg ni
nureennya peti ice mmg dh pebuh FM hahhaha
bkn dpt sbb contest tp byk beli sndrik

LYAfrina said...

comel.. cantik je bla ltk byk2 kat peti kan....

a ah la..skarang dh xde ga n contest cam dulu kan.. kalo ade pon x smpat join..

Gieyana said...

Bestnyer..congrata..sy ada buat GA riru..awt x joint gak..:-)

wan nurul hezrina said...

nurul giat gak dulu2 kumpul fm n join ga semua tapi laa nie malas sudah..fm nurul abes patah2 merah ngan sodfia kerjain.huhuhu

Izan Ishak said...

bestnya! makin byklah FM eina tu.

izan pun dah tinggalkan zaman rajin join contest... tak sempat dah...