About

Wednesday, October 17, 2012

.: WW : boTol suSu :.

As salam..

herm... gaya macam anak ramai jer masih bersusu botol..
kegemaran si mama, beli botol susu banyak2x.. ngee =P

botol susu murah2x jer.. =P



12 comments:

Qaseh Suhaida said...

mana tau nnt dapat baby lagi senang tak payah beli botol susu lagi...

MrS. F!zA said...

sama ja mcm kami kak..mmg suka guna botol byk2..hehehe.. blk kpg pon bwk 2,3 botol kdg2 utk darwisy

Nens Collection said...

nens pon byk kak, anak sorang jek..botol susu mcm anak 10 org..haha..tu pon dh byk buang..hehe

Iela Fazielah said...

bagula byk botol...ila pulak...irfan ada 2 botol n imran ada 2 botol...cukup..lg byk botol...lg byk hilang xberbasuh..jenis lepas minum tinggal sana sini...

Mamamya said...

lia pun suka kumpul botol susu byk2.. pantang nampak yg comel2 n klu ada offer yg murah2.. :)

JaSSNaNi said...

betul tu.. time haikal kecil2 dulu.. mmg saya pun suka kumpul botol susu.. suka shape dia.. mcm2 ada.. cute sangat.. tapi haikal dah tak minum susu botol.. so tunggu adik haikal plak nanti.. ahakksss..

ct rahani said...

sy lak bukan jenis mengumpul botol susu kak.. lg pun anak2 sy kdg stick ngan satu botol jer.. klu try botol lain x nak menyusu.. so beberapa bulan skli beli botol yg sama.. x merasa la nak botol macam2 jenis..

Nad @ MamaZN said...

Seingat saya..zakwan ada 1 botol, nayli pun 1 botol utk air masak, hehehe

dilazfamily said...

Banyak yer botol susu dia.Senang Mama nanti. hehehehehe

ieedaz @ mama_isha said...

buat koleksi botol susu yer..hehe

Nafira usof said...

sama lah.. senang pon yer jugak.. tak yah bangun cuci botol malam2.. hehehe

wan nurul hezrina said...

mcm nurul ngah fening nak letak botol susu..sbb masa nie ngah dok simpan stok susu sofia..bila sekali basuh mak aii takdok space