About

Friday, October 5, 2012

.: poSing dan EDitiNg :.

Salam Jumaat nan mulia..

seperti tajuk itu..
si abang yang tiba2x berpeel suruh ambil gambar dia..
posing yang ntah apa2 jerlah..
dan mama editing pun ntah apa2 jerlah..hee~
(bukan selalu abang arif ni offer diri bab bergambar sekarang ni..huu..so layankan jer)




taktau la apa motif dia berdiri atas kerusi dan suruh mama ambil gambar..hu~


macam-macam la kamuu...

p/s happy weekend~ cepat sungguh masa berlalu..huu~

12 comments:

Nens Collection said...

hehehe..nice!
comel jek..;)

ct rahani said...

pandai la abg arif posing.. cute.. :) betul la kak mood anak2 nih kdg2 x dijangka kan.. :)

Sue said...

hiii abang da tembam!!! mesti berlumba2 makan dgn adik ni kan? kan?

Zura@Iwan said...

amboi posing sakan la dia...

tersenggih2...hahaha...

#kerusi ikea kan? cute

Imah Dinor said...

tebam toi ayip ni..posing atas kerusi kenon2 dah tinggi la tu...

JaSSNaNi said...

ikut je apa yg dia nak.. kan.. kadang2 ni, akal diorang lagi tinggi.. mgkn dia nak tengok mcm mana bila dia jadi tinggi.. ehehehe cute sangat.. cerdik diorang kan..

Masya said...

pipi abang makin lame makin tembamlah.. boleh geng dgn amir...

|| NaFiRaa || said...

makin bam bam dah abang long nih~

RiEda96 said...

abang makin gemok la skrng.. hihihi

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..mcm2 gaya abg Arif..comel..^^

Izan Ishak said...

sukanya dia minta mama snap2 gmbr ye. pandai plak posing2 tu... mcm2 gaya ada :)

wan nurul hezrina said...

hikhik pandai dier.mesra kamera..kemain lagi senyum.warna bangku2 samadah ngan kaler baju=)