About

Thursday, October 4, 2012

.: maNdi tiMe togeTher2x :.

As salam..
boleh tak wordless juge hari ni..

penat dah menaip (hee..menaip n3 stok seminggu sekali memang la penat..ngee!)
layankan je aktiviti dua beradik ni..
bila kasi 'can' together2 bermain buih..mandi sama2x..

haih si abang tu, tak muat dah besen, nak jugak duduk dalam tu..
adik terpaksa mengalah pakai besen kecik jer..wuu..




gambar sangat kurang memuaskan. taktau nape dah..huu~

p/s layankan je anak2 nak beraktiviti camni, bukan selalu ada kesempatan, time kita cuti je.. kat rumah pengasuh kena mandi cepat2x..sian depa..hehe~

12 comments:

~aSHa~ said...

seronok la mereka mandi buih...budak2 tu yg suka...main air....kan kan...

si adik tu terserlah muka mama dah.....ehehhehe comey betul

Izan Ishak said...

alolo...mandi dlm besen ye~ comel dua beradik ni.
kalau anak2 izan takleh dahlah... tak muat bilik air tu. kena carik kolam besar trus...hehe

Nad @ MamaZN said...

Cutenyeee..!!!!!
Cube akak lap skit cermin kecik kamera (belah depan) tu...

Zura@Iwan said...

asslm...

slm kenal di alam cyber....

amboi bam2 dua badik ni..

main air sm2...besen pon x muat dh si abag tu...Mama dia kena beli kolam nie..hehe

eima said...

alisha ngan fahim ima masukkan dedua dlm 1 baldi biar sempit tp diorg mengekek gelak ...hahaha

comeykan anak2 kite

eB said...

np x join jerk skali? musti lagi meriah drg men... hik3 :)

|| NaFiRaa || said...

comelnye 2 badik~ mandi sama2 yer~

Fieza79 said...

hehee comey2...suka la blh berendam lama2..tu lau di angkat kan tu mesti maraung...haha

JaSSNaNi said...

kecik pun kecik ler.. janji leh berendam.. tul tak.. hehehe.. :) suker benor main air ye.. :)

ct rahani said...

dapat berendam memang suka la kan anak2 nih.. seb baik adik nk mengalah.. hehe..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alolo..comel jer tgk dua beradik ni...
Qis plak tak nak berendam dlm besen..tapi nk berendam dalam baldi plak dah.. :)

wan nurul hezrina said...

wah wah wah...geram toll tgk budak 2orgnie.siap ada sorang satu baldituh.mesti syokkan??