About

Wednesday, October 24, 2012

.: LaGi mooD berGambaR.. ada TaLent taK ? :.

As salam..

n3 tanpa WW..hehe..
lagi mood bergambar si abang long arif..
ngaco si abah tengah kemas2x utk OT baru2x ni..

dah si abah pakaikan dia ini..
terus teruja mintak ambilkan gambar..
layankan jer...

ada talent tak?..ngee...
lagi snap suka-suka dia..
nak jadi pelapis  ke?... ^_^



dah tu jer..
penat mama nak layan.. mama ada kerja la abang arif.. ^_^

p/s bila di tanya, macam2x dia nak jadi bila besar nanti, Polis la.. Doktor la.. Bomba la... Askar la.. eheh.. baru perasan, semuanya pun badan beruniform.. ...hehe.. Ustaz pun ye kata dia.. Insyallah..harapkan hanya yang terbaik.. Amin..

12 comments:

Tihara said...

as salam,

tomeinye, ada talent nanti ni :)

Nafira usof said...

alahaiii.. segaknye abang long~
bakal pelapis ayah dia nih!

Nad @ MamaZN said...

Bleh ganti abah ni nnt hehe

::NureeN:: said...

bersinar2 vest tue hehehe

mizzura said...

amboi...kemain pakai uniform..melekat nanti..dah besor kerja sama cam dedinya..gambar first tu baru nak tny senapang betol ke..sekali tengok sampai bwh..mainan daaaa...suspen kejap..hehehehe...

Hanis Azla said...

comel betul aksinya.. geram tgk pipi bulat dia tu..

ct rahani said...

ader talent ni kak.. leh ganti abahnya nanti.. hehe..

Aisyah Husaini said...

mamalieyna...pixca first tu abang arif nampak tembam sangat cam nak cubit cubit pp dia gerammmm ha ha

Ayu Hussien said...

dah ok dah ni...tapi senapang nye tu????
hehehee

ch@ said...

mana tumpah kuah kalau tidak jatuh ke bwh.hihiiii pewaris abah ni.

Izan Ishak said...

comeyyy sangat2 abg arif... nak jadi cam abah bila besar nnti ye~

Masya said...

AMBOI SILAU ACIK TGK HAIHH.....
MEWARISI KERJA AYAH NI... INSYAALLAH UP SIKIT...