About

Sunday, October 14, 2012

.: buLat :.

Salam malam Isnin..

bersiaran malam..
saja nak berBW mana yang sempat, then tempek piccas si adik ni...

n3 santai..
budak bulat ! hee~

balik dari rumah pengasuh, singgah Giant, pekena KFC jap.. permintaan si abang.. adik..layan... ^_^

sempoi je budak bulat ni..hehe.. ^_^

Selamat bertugas untuk esok !

10 comments:

Nad @ MamaZN said...

geram la tgk budak ni ;)
hakeem dah pandai apa dah skrg ni kak?

Imah Dinor said...

mmg hakeem bolat...adik aina pun nak bolat mcm abg hakeem jugak...

Izan Ishak said...

ahaha... suka tgk budak yg super bam2 ni! kalau ada depan izan ni dah kena gomol2 ni eina~

ch@ said...

hakeem ni manis je. muka nangis pun harus rs nk sakat lg. mcm dh bsr sgt je dia.

ieedaz @ mama_isha said...

bolatt tapi comeyyy..geram tgk pipi dier..:p

ct rahani said...

molatnya dia.. geram tgk hakeem ni kak.. comel!

Mamamya said...

mcm anak cina lah hakeem ni...putih n chubby geram tgk... ;D

wan nurul hezrina said...

bulat bum bum.putih plak lg,..eeii geramlh

izan mama mia said...

comeynyer dia

Masya said...

macam nak cubit² jer pipi dia....