About

Wednesday, September 5, 2012

.: WW : caRa Dia tolOng si MaMa :.

Salam Syawal..

Cara si adik tolong si mama time mama lipat kain... huu~






Happy betul si anak kecik ni, dapat tolong mama =P


adik sekarang :
1)suka berguling-guling
2)sudah merangkak
3)sudah boleh duduk dengan sendirinya
4)sudah boleh berdiri dengan tegap, sesekali melepas tangan
5)memang sangaaaaaaaat suka berpaut pada sesuatu untuk berdiri
6)tengah tak sihat tu...batuk kian menjadi-jadi macam banyak je kahak dalam tu..kena p cek kt klinik ni...duk kasi ubat yg sedia ada kt rumah jer..tapi tak baik2 lagi..sian adik.. cepat sihat ye adik....

14 comments:

nieda said...

Senyum sokmo..comellah

haslina said...

mmg fav diaorang besar2 gini 'tolong' mama lipat kain kan eina.

ala ciannya. moga cepat sihat ye sayang.

eima said...

wah semakin aktif....
budak besar ni mmg slalu kena batuk berkahak sama la alisha tu

mamashikin said...

salam kak ina..dah besar yer baby..berapa bulan dah ni?lama xjenguk blog kak ina..hee..cepatnya masa berlalu..hari tu rasanya baru baca blog akak masa baby kecik lg..

Dilla Ady said...

eeee...geramnye!!!!!

MrS. F!zA said...

Kemain suka lg dia sepahkan baju..hihi.. Muka makin lama dh rupa abang msa kecik..

|| NaFiRaa || said...

comeynyeeee.. geram~

Imah Dinor said...

hakeem mmg suka tgk kain yg byk eh...kesian hakeem cepat sembuh ye...kak ain ngan abg ijat pun demam tp dah baik dah...

maslin said...

Kak comelyer bby... cium dan pelukkan bby tuk mas... :-)

LYAfrina said...

hehhe.. happynyer dia..happy tlg mama sepahkan baju ye

ADEEYA said...

Pandai Hakeem. Mesti rajin tolong mama en :p

Nadiah Sidek said...

rajinnya 'tolong' mama..hehe..

ch@ said...

hahaa. lipat betul2 la hakeem. baru mama syg lbh. sikit hari lagi dia munggah bakul. takpun, munggah kain yg siap dilipat.

wan nurul hezrina said...

senyummm jer manjang budaknie=)