About

Wednesday, September 19, 2012

.: WW : beStnye :.

As salam

WW ke dua tuk hari ni..
oooh nikmatnye tengok budak kecik ni tidur... ^_^

bertemankan tuala dan 'puting',,huu~

p/s masih berbuai..si abang dulu, umur macam dia, dah boleh tidur di bawah .. baring2 lena... yelah dulu si abang sendirian, takada orang nak buat bising, senang je terlena.. sekarang.. si adik, ada si abang buat bising kat rumah tu.. hehe..

14 comments:

chugie said...

montoks betul si adik ni.. :D

shark said...

tidur yg diulit mimpi indah :)

|| NaFiRaa || said...

besnye titon~ untie pon rasa nak titon jugak neh~

Nens Collection said...

heaven kan tgk baby tido..hehe

eima said...

jgn jd cam abg ayim sudah .. sampai umur 3 tahun adek dah keluar br benti buai ...sbb mama tak leh nk angkat die letak dlm buai ... org baru branak kan tak leh angkat berat2....
klu tak sampai skrg kot tido berbuai ...hahaha

alisha aku gigih ajar tido bwh even sgt ssh permulaannya tp senang bila berjalan tak yah nk angkut buai cam fahim tu

Jue a.k.a Ibu 2F said...

alahai sejuk hati tengok dia tidur

hazlina said...

Feel free to visit our blogshop
http://babyluvonlineshop.blogspot.com/

kak tini (umialya) said...

grmmmmm nya tgok bb comel ni

Izan Ishak said...

wahhh...lenanya adik tido...

LYAfrina said...

alahai..comelnyer..geram tgk..nk gigit2 je..

Nad @ MamaZN said...

hakeem tido kene ada tuala ke kak?
cutenye..!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alolo..lenanye dia tido...
Qis dulu 2tahun++ baru berenti dari buai..tapi klu tido buai memang diorg lenakan.. :)

MrS. F!zA said...

baju hakeem sama danish pnya..tapi color hijau..hehehe

Dilla Ady said...

tgk hakeem, terus teringin nk ade baby jugak...eh?