About

Thursday, September 6, 2012

.: pLayPeN : beRGuNa juge :.

Salam Syawal..

Playpen @babycot...
masa si anak kecik, tak ada la gunanya sangat..
dulu rasa menyesal pun ada sebab memang tak guna pun..

tapi sejak2 anak beranjak usia dan dah boleh merayap ke mana-mana ni..
benda alah ni sangat-sangat la berguna..
tambah-tambah time mana nak solat sekejap..

takdelah risau memikir..anak tu macamana, dah ke mana dia merayap..hee~
tambah-tambah sekarang dia dah boleh berdiri, takla bosan dia terbaring je dalam tu..
letak dia dalam tu, then letak mainan, diam la dia sekejap..
kalau dia bangun berdiri dan nampak mama, takla dia melalak, tak nampak bayang mama..hee~

tapi, ada bahaya jugak kalau dia dah pandai memanjat kan..
kang dipanjatnya pulak playpen tu, lagi parah..huu~harap2 idak la ye..

apapun setakad ni, playpen ni sangat2 membantu..

snap2 aksi budak kecik ni.. n3 mama memang taksah tanpa gambar..hee.. =P

happy tau dia..hee~

abang mau interframe juge sesekali..hee~

memek mulut..hikhik..comel jer =P
p.s dulu pernah berkira-kira nak jualkan playpen ni, nasib tak jadi..hehe..

11 comments:

sue zainun said...

sayang tau kalau jual..memang berguna..at least selamat sikit kalau letak baby dlm tu..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

alya mase baby baby dlu pun ade playpen tp guna kejap aje. msh baru mentah tp dh buat tukun. sket nyer mahal dlu bli jenama mothercare, asben la teruja nk dpt anak sulung.. =)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

farisyah dulu dalam 1-5 bulan memang tidur dalam tue...pastu dah taknak...

ieedaz @ mama_isha said...

alololoo tomei nye si kecik tu dgn playpan dier..

♥Cik Puan♥ said...

As salam kak ina...wah dah besor anak teruna ni

Salina@IbuAqil said...

Memang berguna playpen ni kan sis..
:D Boleh kurung deme kejap sambil2 kita wat keje.. ;D

ch@ said...

ooo mama kurung hakeem ye, nnt hakeem pandai panjat, hakeem pandai tau keluar sendiri.

hahaaa. adli tak boleh masuk dlm ni, dia dah pandai manjat dan dah reti cari mainan.

|| NaFiRaa || said...

tomeynye senyum.. kadang2 kita tak tahu bila barang kita bergunakan~

Imah Dinor said...

byk toi mama beli barang baru tuk baby baru hakeem kn...ibu xbeli apa2 pun byk pinjam dr hakeem punya jer...so jimat he...bagus la ada guna gak , nasib xjual kn.......

LYAfrina said...

cumilsssssssssss..
sedondon dgn baju dia la...

a ah..kalo dhmula memanjat kna hati2..tkt jatuhkan

wan nurul hezrina said...

tulah kalau nak dipikir mmg nak jual sbb banyak kan barang tapi sib tak jd sbb suatu ari mmg ada gunanya=)