About

Friday, September 14, 2012

.: hoBi & progreSS terKini aDik :.

Salam Syawal..

bebelan yang pendek..
hobi si adik sekarang...

gemar sangatttttttttttttttttt...


Berdiri !


Risau jugak.. 
buai ni beroda...dengan dia2 sekali jalan seiring dengan buai tu..
alahai.. risau takut jatuh je tu..

memang tak boleh tinggal jauh ini budak...
nasib la rumah kecik..
dari dapur pun boleh nampak dia..^_^

lagi port terbaek untuk jalankan hobi dia adalah............
Meja Makan.. ^_^

Si adik, selain hobi terbaru ni..
progress adik yang lain..
1. sudah bergigi dua di bahagian bawah

patutla demam baru-baru ni..
demam nak dapat akal..
nak buat kerja..

apapun sekarang adik dah sihat sepenuhnya..
alhamdulillah...

2. sudah pandai lambaikan tangan bila sebut "babai"..

3.lagu faberate adik .. "Untuk Dia"..asal dengar lagu ni berkumandang or mama nyanyikan..ligat tangan dia berayun kekunun joget le tuh =P

4.last timbang masa tak sihat baru ni, dah 8kg..tunggu checkup 20hb nanti berapa kg pulak..

herm...tu je kot dulu..nanti sambung2 cerita progress adik lagi..Insyaallah...
^_^

Happy weekend !

17 comments:

Deq's Qienz said...

wahhh dah mula bertatih yer..tahniahhh.kalo dapat sakit pon xper hero la katakan..hehee

Imah Dinor said...

cepatnya hakeem dah nal leh jln tu....aina pun dah muat baju2 suma..pipi dah mbam bam...

|| NaFiRaa || said...

dah pandai berdiri dah.. cepatnye~
lepas nih tak boleh leka lah mamanye~

Nens Collection said...

lg cepat & pantas ler berjalan nnt..sbbnyer pembantu die adalah buai yg beroda..hehe..

Jue a.k.a Ibu 2F said...

alahai dah nak pandai jalan tue....

Cik Puan Izan❤ said...

dah brp bulan ni...dah pandai macam2 nampaknya...:)

Iela Fazielah said...

hamboi...dah nak jln dah tu..tu yg sibuk memapah tu... tp bab berat adik kalah dgn imran lah ye...

nieda said...

x lama lagi adik dpt kaki lah ni..

ieedaz @ mama_isha said...

Wah cepat berjalan la pasni .. comey :-)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tak lama lagi boleh dah jalan tu.. chayok2 adik..:)

ieda said...

dah semakin besar , semakin keletah dan macam2 akan dia cuba buat ..
hurmm tunggu dia dah dpt kaki dik .. aduhhh fenin ;))

LYAfrina said...

ni mesti adik dh nk boleh kaki ni..

mamaRIFQY said...

amboii hakeem!! nak berjalan la tuu..leh main ngan abang kang!!

eima said...

kejap je kan masa berlalu kak ....diorg semakin membesar

Masya said...

dah nak berjalan agaknya hakeem ni ... mama sedialah untuk berlari same yer.. adik nak berjalan dah...

wan nurul hezrina said...

tatih tatih=)sofia dah jalan 1tahun 1bulan lambatt cket dr merah..tak lama lagi hakeem jalanlah tu=)

Dilla Ady said...

cepatnye mase berlalu..da nk jalan da si chumels ni..