About

Sunday, September 30, 2012

.:breAkfaSt meReka paGi ni :.

Salam hari minggu..

apa agenda hari ni..
duduk rumah, masak bihun sup makan la 3-4 beranak ni..hehe~
semalam dah seharian berjalan..upss santai2 tepi pantai jer.. (n3 ni menyusul nanti2)..

sesaja buat n3 hari ni..
ada snap piccas budak berdua ni tgh breakfast pagi..
seawal 8.30 am...
abadikan je kat blog ni..lalala.. =P

apa breakfast mereka?

coco crunch + susu untuk abang arif.. adik?..as usual makan nasi lembik dah pagi2x..hee~

sedappppp... kata dia.. habis dihirup semua.. ^_^ good boy..

adik pun sama.. habisss semangkuk..lalala...

ini susahnya.. tak habis makan dah berdiri2x.. haih.. mama mls nak pakaikan tali pinggang macam ni la..

habis breakfast.. adik tidur jam 9 lebih lepas temankan mama sidai baju sesama (adik duduk walker, abang naik basikal, pusing2 depan rumah jer..).. jam 10 lebih sket adik dah bangun..huu~

si abang.. habis breakfast..beberapa minit lepas tu, mintak nak makan roti sapu kaya pulak..
habis sekeping je..

lepas tu, dia tengok mama sarapan mee udang (lebihan masak malam tadi)
dia mintak nak juga makan mee..
habis semangkuk dengan kuah2 dihirup habis semua..
haih la si abang..
kalau duduk rumah je macam tu lah..

kejap makan..lepas tu makan lagi.. dan makan lagi..
selagi ada apa2 makanan kat rumah..herm..

sekarang, si abang dah keluar temankan si abah yang baru balik kerja dah ajak keluar..
basuh kereta katanya..

 si adik tinggal dengan mama
jom tolong mama masak jom...

bihun sup tulang... lalala.. ^_^

selamat berhujung minggu ~

3 comments:

Imah Dinor said...

ala baru tgk n3..klu xbleh terjah pekena bihun sup...kami lepak je kat rmh ...ptg sikit baru nak g layan pasar mlm cari yong tau fu....

nieda said...

baguslah arif nk mkn..humaira ni sgt2 memilih mkn..tensionn

NzA said...

suka tgk kalau budak2 brselera makan...abg farouk smpai skrg susah nk makan nasi....huhuhu...

abg arif makin bam-bam la.....