About

Friday, September 28, 2012

.: 28.09.12 : haPpy 9th MontH oLd haKeem :.

Salam jumaat nan mulia..

masih dalam mood cuti tanpa rela..huu~
cuti tinggal berapa hari je lagi..sedey~
tapi apakan daya.. pengasuh ada hal emergency..huuu~

sokmo2x macam tu la.. cuti habis dekat..
anak-anak tak sihat, pengasuh cuti.. balik kampung..
nak kata, saja ambil cuti untuk 'bercuti' tu, memang tak adanye lah..
sian....
tapi syukur Alhamdulillah... maknye ni..sentiasa sihat walafiat, setakad sakit2 kepala sikit tu ok la..
so, untuk part MC, tahun ni bersih la rekod.. tiada MC ye..hehe~
harap-harap bersih jugak part 'cuti tanpa gaji'..
harap2 sempat habis tahun dengan rekod bersih... Amin...


berbalik pada tajuk..
tanggal 28.09 hari ni..genap usia Hakeem 9bulan..
Alhamdulillah sihat dia..
makin bumbum..

Happy 9th Month Old hakeem cayaang...!
terus membesar sihat dan kuat ye.. ^_^


p/s selamat berhujung minggu..n3 tanpa gambar hari ni.. malas nak edit gambar..hehe..

9 comments:

Gieyana said...

dh 9 bln dh Hakeem..sy dh habis dh cuti..so kalau nk cuti kena unpaid ah.:-)

eT said...

ok la tu...cuti sempena hakeem 9 bulan...ahaks...

amy said...

wah Happy Birthday Hakeem bumbum betambah2 bulat ek dia has hehe tp comel ;0.....mesti geram je nak gomol2 hahaha...sukala abg dia ada geng kan ;0....

Nens Collection said...

hepi 9M old hakeem..budak comel cam cina ni..hehe

Nad @ MamaZN said...

Hepi 9mths old hakeem cayang!

Imah Dinor said...

dah 9 bln dia...cepatnya...rindu la nak tgk pic hakeem..

|| NaFiRaa || said...

sama lah.. cuti selalunye habes kat anak2 dan pengasuh cuti.. dah lah cuti ciput jek.. kekeke.. takpe lah.. janji anak2 selamat kan~

Lily@MamaZaraZareef said...

28.09 hakeem 9 mth..zareef plak genap 19 mth dah..^__^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cepat jer masa berlalukan..sedar tak sedar dah 9bulan dah Hakeem..tak lama lagi setahun..dah pandai jalan...yeay.. :)