About

Tuesday, August 14, 2012

.: sesuDah saHuR @ JoHor :.

As salam..
sambung2 cerita dan habiskan stok piccas semasa balik Johor minggu2 lalu..
lokasi masih di rumah SIL @ JB..

tidur si anak-anak yang comel.. ^_^


si turtle setia menemani si adik.. si abang suka tidur angkat baju macam tu, panas katanya..haih !
merujuk kepada tajuk sebenar..
sesudah sahur..
si anak-anak..ligat bermain..
si mama, takde can nak sambung tidur semula..huuu~
aktif pulak bebudak ni..
almaklum sesekali ada kesempatan berjumpa kan..

main jer kerjanya..
elok pulak, semua bangun awai...huu~
layankan jer..
main dalam rumah lagi pulak..

adik cuma mampu jadi pemerhati..herm..dalam hati tu...'tunggu la adik besar sket'..hee~

riang gumbira betul bebudak ni... ^_^

rehat sebentar ~

sambung semula..main sampai penat.. takpe la, kamo2 tak puasa,,,hee~ eheh..tapi k.long Nana tu ada puasa jugak tu.. umur 6 tahun dah.. ^_^
Sekian , cerita aktiviti si anak2 @ Johor...


p/s plan asal, lepas beraya ke kedah, akan sambung beraya ke Johor pulak.. next year belum tentu dapat cuti panjang kan..(9 hari jer..).. harap dipermudahkan..Insyaallah...



11 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Hehe... budak2 camtu la...

Anak2 sal,kalau hari kita kerja/diorang kena pergi taska & tadika, lambat je bangun tido... sampai kena kejutkan...

kalau hari cuti, pandai pulak bangun awal, sampai kita tak leh nak sambung tido balik pas subuh... hehe

**Wah, jauh tu perjalanan... utara ke selatan... mudah2an perjalanan dipermudahkan dan selamat sampai ke destinasi....

eima said...

gitu la budak2 klu dh dpt jumap sepupu2 .... hmmm

mamaRIFQY said...

makin tembam adik hakeem!!mst hakeem tak sabar nak main ngn abg dan kakak

ieedaz @ mama_isha said...

wah dr kedah ke johor..utara ke selatan tu..jauh jgk yer..

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalu dah jumpa sepupu sepapat mmg cam gini la gaya nye kak

|| NaFiRaa || said...

amboii.. kalo dapat main memang segar bugar budak2 nih kan~

::NureeN:: said...

blk kedah ke thn ni, hehehe, klau ada rezqi kot2 kita bleh beraya skali :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sonot ler dpt kumpul sedaramara ramai2..
itu yg ligat tu.. =)

Nad @ MamaZN said...

budak2 camtu la bile dah jumpe geng ;)

selamat hari raya kak..
maaf zahir dan batin ye..

Salina@IbuAqil said...

Lena tidonya deme..
Seronoknya budak2 tu main sakan..

maszmadi said...

wah..... meriah...