About

Thursday, August 30, 2012

.: SeLamaT Hari MerdeKa : sNap2x 2 syawaL :.

Salam Syawal..

Esok : 31hb Ogos....
Selamat Hari MERDEKA !

Cuti.. dirumah saja..
menunggu mak yang bakal tiba dari kampung bersama kakak n anak-anaknya..

agenda : 2hb ni, anak saudara (anak kakak no.2 dr kulim kedah) akan mendaftarkan diri di UTM, Skudai..
kami, sefamily akan menemani mereka ke sana..
alang-alang ke Johor..
esok, 1hb cadangnya akan balik Pontian terlebih dulu..

harap perjalanan berjalan lancar..Insyaallah..

snap2x 2 Syawal..aktiviti cuma di rumah saja... wuu..
balik2 tempek pic si adik jerlah..ngee~

semua pun macam tak raya jer... =P



adik hakeem dan sepupunya.. abang mirul ^_^

semuanya pun sempoi... main-main mercun depan rumah tok...

tok kedah dengan cucu barunya.. Aina ^_^
p/s : 2012..memang raya yang sempoi.. =P

7 comments:

Imah Dinor said...

selamat hari merdeka.tp aku kena perintah bekurung...kira esk bleh kelepasan la yek..

abu idris said...

Kembalinya Khilafah adalah Kemerdekaan Sebenar Menurut Islam
ARRAYAH.INFO, Malaysia, 29 Ogos 2012 - Kemerdekaan yang sebenar menurut Islam adalah memerdekakan manusia daripada mengabdikan diri sesama manusia kepada mengabdikan diri kepada Allah, daripada kezaliman agama kepada keadilan Islam dan daripada kesempitan dunia kepada keluasan dunia dan akhirat.seterusnya...

Gieyana said...

salam Merdeka ina..:-)

balik kg mmg best kan..:-)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

mmg happening tp alya saya takut bunga api.
mercun lagilah.. hehehh

neway, salam syawal plak.. =)

MrS. F!zA said...

kulim tang mna tu? kpg fiza kt kulim jgk..selamat hari merdeka!

Dilla Ady said...

selamat ari merdeka!

eeeee...encem tul la adik ni...nk culik lagik..larikkkkk...

ch@ said...

kita suka dak kecik baring buat gaya hakeem tu, kaki sangkut2 camtu. lagi2 kalau jns betis dan peha drumstik. eee geram.