About

Thursday, August 2, 2012

.: kiRimaN seOraNg IBu utk aNaknya di PeraNtauaN :.

Salam hari Khamis..

seperti tajuk itu..
ini kiriman dari mak @Kedah...
buah-buahan tempatan ! yummy !

tiba-tiba rasa rinduuuuuuuu sangat nak jejakkan kaki ke dusun..
serius dah lama sangat tak jejak..
asal balik kampung je, singkat sangat masa..huu~

harap ada kesempatan jejakkan kaki ke sana bila balik nanti..

kiriman mak dari kampung selain beberapa barang lain..


buah rambutan~

durian..hoyeee!

langsat ~ dah lebam sikit2..huu~

oooh..ini adik yang balik kampung kedah..
jadinya mak kirim la untuk anak-anaknya yang duduk KL & Selangor ni..

sendiri nak balik, tunggu raya nanti..tak lama dah..hoyeee...! ^_^

p/s huwaaa raya dah dekat, baju raya belum jahit..baru siap potong jer..huuu~

15 comments:

Lelord said...

wahhh meriah btul kiriman dr kg tu

eima said...

lama tak mkn buahan tempatan kecuali durian ..... behs nye ade dusun

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

wah mak kirim buah2 best tue...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Wah, bestnya.... Sama la, dah lama tak merasa petik sendiri buah2an nih... huhu

**cakap pasal balik kampung nih, tetiba je jadi semangat nak balik kampung.. hehe

Rai said...

sedappnyaaa..untung duk kampung kan.. aritu balik puasa pertama sempat merasa durian..

~Siti Hajar~ said...

Terliur tgk duyan tp skrg xleh makan, cuaca panas + puasa, kang posa separuh hari je...hehe

ieedaz @ mama_isha said...

perghh durian tu..:)

Gieyana said...

tetiba tgk duyan ni rs teringin lak..:-)

eB said...

x baek tau ina....
eB dh la x poser...
opsssssssssssssss. ha3
^___^

Izan Ishak said...

bestnya eina! macam2 buah ada tu... teringat dulu2 mak mertua kakak izan yg kat kedah pun camni. rajin kirim buah2 utk anak2 menantu yg dok kl...

|| NaFiRaa || said...

sedapnye duriannnn!!!

Sue said...

ade lagi ke musim durian... td masa odw nak g opis tetiba bole terbayang lak kesedapan pulut dgn durian curah santan n gula melaka. perghhhhhh.. mana nak carik durian ekk

Iela Fazielah said...

sedapnyer!

Nad @ MamaZN said...

sedapnye rambutan tu

wan nurul hezrina said...

kiriman yang mengasyikkan...wah sedapnya dorian dorian