About

Sunday, August 26, 2012

.: BaLik kaMpung..Hohoho.. BaLik KampUNg :.

Salam 8 Syawal ...

cerita flashback...flashback..
sesaja.. mengabadikan gambar-gambar yang sudah disnap2x.. ^_^

sebelum tu..
nak wish... Tahniah buat...
kawan-kawan yang sudah selamat melahirkan baby comel masing-masing..
Izan.. Lieya...AishaAzhari (ratukebaya)..

dan tak lupa.. Tahniah buat kawan-kawan
yang sudah berbadan dua lagi.... weiii...
eB... ch@.. lagi siapa lagi eh.. Tahniah n Take care ye ...

ok.. back to the tittle..
balik kampung... hari sabtu.. seawal jam 3pagi..
itupun tersangkut jem jugak..
selalu perjalanan makan masa 6jam paling lambat..
hari tu.. jadi 9 jam..hohoho..
adat la kan.. ^_^

sebelum balik kampung..

basuh baju-baju raya.. ^_^


kemas kain baju.. (arif yang snap ni..=P)

snap-snap dalam perjalanan balik ke kampung..
jem teruk..
stop tepi jalan kejap..tengok ramai yang berenti tepi..nak tunggu hentian, memang terlepas la sahur..
nasib la siap2 masak nasi goreng untuk sahur..
layan jerlah..
jam 5.03 pagi..huu~

arif dah biasa bangun bersahur sama..huu~
Adik?
 lena... seb baik la..takde gangguan untuk bersahur..

dah siang..belum sampai2x.. huuu~


selamat sampai kampung halaman jam 12.00 tengahari..pheww..

Alhamdulillah selamat sampai..
biar lambat asal selamat.. ^_^

5 comments:

Gieyana said...

Mmg x larat kan kalau jem giler cmni..now semua org dh affort utk pakai keta kan..tht why jem sgt..:-)

eB said...

uish jem troks ker?
kami balik kg rayer ke-2 balik sa rayer ke 5.. alhamdulillah...
jln lengang :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sama la, sal pun bertolak jam 3 pg... Ada la sangkut jammed sket sebelum terowong sampai la ke kuala kangsar... Sampai kat kampung dalam kul 8 lebih jugak la... Hentian tapah memang ramai... Nak solat subuh pun kena beratur... huhu

Imah Dinor said...

tiap kali blk kg musim perayaan mmg otak kena set, jln mst jem so....kesabaran mmg teruji..apa2 pun alhamdulillah kita dah selamat pergi n blk kg...

ch@ said...

kita raya selangor thn ni, so smua org dah sampai kampung masing2. kalau blk jhr, parah tersekat jammed. biasanya abi akan blk mlm. lps jam 12.