About

Tuesday, July 24, 2012

.: meReka biLa bersaMa :.

as salam..

cerita pendek..
si abang dengan si adik, nak kata ngam sangat tak jugak..
si abang susah benar nak sharing2x dengan si adik..
sian adik.. tapi sesekali boleh aje bertolak ansur..

adat la adik beradik ni kan..
sesekali ok, sesekali sebaliknya..tunggu la adik besar sket..

snap2x capture gelagat dua beradik ni..
adik dah boleh didudukkan..
tapi belum boleh lama2..

Abang tengok camera, adik...boo layan... ^_^


aiyakk..terjatuh sudah si adik =P

aduhai si abang..suka pegang pensil salah..hu~
p/s nanti adik dah besar, dah pandai bercakap, habis la berlawan cakap pulak masing-masing~

14 comments:

Suhana Shuib said...

comeinya mereka..Anak2 Su pon camtula..susah nak share brg2..

Imah Dinor said...

dah besar hakeem..lama tul xjumpa anak2 buah ibu ni...last awal bln 6 ari tu la kn....rindu kat kamo bdua..bjawan baik2..jangan gadoh2 ye...

ieedaz @ mama_isha said...

comel je..ni yg semangat nak bagi adik kat isha, ader kawan kan..:)

~Siti Hajar~ said...

tgu la besar sikit, tgk la mama nk pening kpla dak....hikhikhik

Hakeem da blh duduk, senang la nk bwk mkn kat luar pasni yer..

|| NaFiRaa || said...

sweetnye 2 badik.. main sama2 yer...:)

Nad @ MamaZN said...

advance hakeem ni
dah dpt duduk dah
huwaaa!! teruja! ;)

comey jek 2 beradek ni, hehe
abg long takmo share ngan adek ek..
takpe2, tggu turn adek plak nnt =p

Kesuma Angsana said...

biasalah anak2 KA masih kecik2 dulu pown camnilah ! salam kenal n dah follow u yek 715

ADEEYA said...

Hahaha :)

ct rahani said...

comel je dua badek nih kak.. biasa la kak nti adik dh besar baru betul2 jadik kawan.. hehe..

LYAfrina said...

salam ramadhan eina..
wahh..kamcen 2 beradik ni.. bgusla abg..rajin tulis..adik lak..kacau manja..

Mamamya said...

btl iena..klu dua2 dah pandai b'cakap nnti mmg riuh ler umah (mamanya pun pasti akan b'tambah riuh juga...huhuhuuu) mcm damya+afiqah...adohai,asyik b'lawan ckp je klu kat umah (gaduh ler tuh...) kdg2 pening kdg2 t'hibur juga dgn ragam dia org... :)


geramnya tgk pipi hakeem tu...tembam!!

wan nurul hezrina said...

comelnya geram nengok..rasa nak cubit2 pipi

::NureeN:: said...

sweet... x sabo plak tgu turn nureen :)

Izan Ishak said...

alolo... comel je dua beradik ni. tak sabar nak tunggu anak2 besar kan. lain pulak ragamnya nnti...