About

Thursday, July 5, 2012

.: Cont. KLik2 @ PD :.

As salam..

sambung abadikan piccas lagi dan lagi..
snap2 sekitar menghabiskan masa di pantai teluk kemang, PD ^_^

adik akeem & abah~

anak abah juge...


penat sangat, disini pun boleh terlena.. seb baik tak kacau nak buai..hee~ almaklum hakeem di rumah perlu berbuai kalau nak tidur.. nasib la dia boleh sesuaikan diri dengan keadaan..hee~

sebelum balik..jalan2 cuci mata, siki2 jer...hehe~


candid ^_^

sempat lagi..hehe~

family kecik kami..

adik & abang ~

uiik mat bunge...ngeh2x.. ^_^
sebelum balik, sempat la siramkan air ke seluruh badan si adik tu..
melekit2..sian dia, tak dapat mandi drngan sempurna sebelum bertolak balik rumah..

balik around 6 lebih rasanya..
dah lupa sudaah..hehe~

boleh aje, sehari pergi balik ke PD..hee~
harus pergi lagi sebab mama n hakeem belum pekena air laut ni lagi..hehe~

^_^


sekian, terima kasih sudi membaca.



4 comments:

eima said...

nape ngan pala arif tu

MaMa CyDa said...

bambamnya akeem .... geram jek tgk dia ^_^

Nad @ MamaZN said...

pas pi pd ni pi tgk umah plak ek?
heheheh

ch@ said...

lama dah tak berpantai mcm ni. nk blk kampung pun bercinta. huaaaa...

wah-wah-wah hakeem dah demoklah. kikiii.