About

Tuesday, June 19, 2012

.: Si BuLat :.

As salam...

Hakeem..

Bulat pipi

Bulat perut

Bulat kaki

Bulat tangan..

Jadi,

Mak ucu panggil dia

‘Bulat !’.. 

hehe..





Suka ‘kebam bibir camtu’..
Lagi terserlah, ke’bulat’an dia..hehe~


p/s 1 : Hakeem bersantai kat mana tu?..^_^..nanti citer..^_^

p/s 2 : Hakeem balik kampung baru ni, ramai dok ingat dia gegel...alahai..'saya boy' lah~ ^_^



19 comments:

Anonymous said...

has, comeynya hakeem.. geramnya... mcm nk penyet pipi dia ni...

eima said...

manis la muka hakeem ni ...sweet ..suka tgk baby bolat .. my dotter kecik molek huhuhu

Deq's Qienz said...

aloloo..bulatnya.tp ashu kin nk pgil debap..hihiii

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

eiii geram tgk..mmg bulat sunggoh! weheh

aishah slim je..kikikik

~Siti Hajar~ said...

sekali pandang nmpk gak cam gegurl, ala kiranya cam Arif dulu la, ramai je yg kata gegurl kan...hehe

Anak2 eina ni muka manis tu yg nmpk cam gegurl...

Mamamya said...

alololooo...tembamnya dia sedap ni klu peluk hakeem kuat2kan... :) tp btl lah iena muka hakeem ni manis jer...lg2 kat mata, tu yg rmi kata dia gegirl kot... :)

Iela Fazielah said...

betul2 rupa ayah dia...abg dia ikut mak dia...hehe

Ummi AmnaAmzar said...

aah la..muka hakeem lembut je..cumil sgt!!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

memang bulat..makin besar makin banyak muka mama dia le

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hakeem makin chubby dh skrg..
rahsia susu ibu ker ni.. hehehhe

|| NaFiRaa || said...

bulat yang comel~ gerammmmnyerr~

Nad @ MamaZN said...

ekekekkek..
terbalik plak dgn nayli
org igt die boy sedangkan girl

takpe, dah besar sket nnt hakeem mesti hensem :)

ieedaz @ mama_isha said...

he's so cuteeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Gieyana said...

wassalam..si bulat yg cute n bambam..geRam aihhh!:-)

Imah Dinor said...

mmg sgt2 bulat vn geram tgk...

Izan Ishak said...

mmg bulat! sangat geram tgk gmbr dia yg dok buat aksi macam2 tu...

CheNamNam said...

owhh geramnyer tengok hakem..maser kebam bibir tuh chumil sungguhhh...rase nak geget-geget jerk pipi diyer..

LYAfrina said...

sweet sgt muka dia..comel..montell

ct rahani said...

alololo comelnya hakeem.. geram rasa cam nak cobit2 pipinya yg bolat tuh.. hehe..