About

Tuesday, June 12, 2012

.: MajLis AkaD niKah :.

As salam..

sambung cerita semalam..
sangat bermasalah mengupload gambar, makan  jam..phewww... (dah la n3 autopublish..sambil tunggu loading gambar sambil buat kerja umah yang lain..hee~)

ok, sambung je terus piccas sekitar Majlis Akad nikah..
jurugambar tak professional..
boleh la dari takde..hehe~

Majlis nye berlangsung di Masjid ini~

berdebar menanti akad~hee~

bakal bergelar isteri beberapa detik lagi waktu ni..hehe~

tak ramai yang hadir, yelah sedara mama..nun jauh di utara..ada la dari takde kan..

cantik inai dijari..^_^

Alhamdulillah..'aku terima nikah...'..hehe.. 2 kali lafaz..^_^

sah` Alhamdulillah...

Moga kalian berbahagia dan bersedia menghadapi cabaran alam rumahtangga~ Insyaallah...

psst perasan tak.. 'depa' tu kan (pengantin la) pakai baju mama masa kenduri kawen mama @kedah dulu..2008.. kenangan~ sekarang perturunkan kepada adik & adik ipar sendiri..ok la kan tak perlu membazir..baju masih elok di pakai..cuma baju perempuannye perlu di 'oter' sikit, mama kan saiz lain sikit..hee~



sebelum balik rumah (sebelum datang lagi utk majlis kenduri), sempat bergambar depan 'banner' ni selepas jamuan ringan selesai majlis akad nikah tu (kat rumah perempuan)

..to be continue.. cerita Kenduri Kahwin la pulak..herm..banyak betul episod cerita pak usu kahwin ni kan..hee~

8 comments:

ieedaz @ mama_isha said...

haah la..bile tgk pic nikah terigt time nikah dulu hiks :p
samelah kite, nikah tahun 2008.. :)

Deq's Qienz said...

tgk pic nihh trigat kite masa akd nikah dulu..hehee

eima said...

songkok cam kecik di kepala pengantin lelaki ...hehehe

ct rahani said...

Alhamdulillah.. semoga bahagia hingga ke syurga.. amin..

comel hakeem pakai baju hijau belang2 tuh.. ceria je.. :)

ieda said...

alhamdulillahhh selamat sudah
selamat pengantin baru buat adik lieyana .. yelah kalau muat apa salahnyaa kan
akk baju nikah akk , adik ipar akk pakai masa dia bernikah .. kan jimat tuu , lagipun memang masih elok dari terbuang dan x terpakai tuu kan ;)

MrS. F!zA said...

tgk akad nikah ni trgt akad nikah kami 3 thn yg lps..hehehe

Iera Kiwi said...

salam.... :)
disini iera ingin mngucapkan tahniah dan selamat pegantin baru buat nasir dan pasgan... :) semoga kekal hngga ke anak cucu dan ke akhir hayat... Alhamdulillah semuanya telah selamat.. :) iera tmpang bhgia... cepat2 timang cahaya mata.. mesti comel... akak kim salam kt macik k.. congrates again... :')

Iera Kiwi said...

salam.. :)
tahniah iera ucapkan kepda nasir dan pasgan... semoga kekal hngga ke akhir hayat... saya mndoakan yg terbaik buat psgan... alhamdulillah semuanya dah selesai... cepat2 la timang chya mata mesti comel... tahniah akak dapt adik ipar yg bru... :) iera tmpang gmbira... kim salam kepda mcik dan ahli kelurga yg lain k.. salam ukhwah dri saya... :')