About

Monday, June 18, 2012

.: keNduRi di KampunG..3 hari seBeLum maJLis :.

As salam..

sambungan dari ayat di atas..
3 hari sebelum majlis kenduri kahwin..
....orang kampung bekerjasama memasang khemah @balai..

apa yang penting..? 

Kerjasama ^_^









arif belum sempat tukar baju.. baru sampai dr KL on 31.05.12 (khamis)

sama2 membanting tulang..hee~



Lokasi : sebelah rumah je pasang balai ni.. depan rumah pasang khemah jugak..tunggu n3 kendurinya nanti..^_^.. balai ni untuk orang membuat kerja ..

p/s cepatnya masa berlalu.............huu~

10 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

dah lama tak komen kat sini...
rajin anak teruna tak sempat tukar baju dah sapu laman umah tok...

eima said...

kenduri belah kedah mmg meriah ...syok kan tgk org kampung seminggu sebelum kenduri dah penuh rumah kite

MrS. F!zA said...

alamak rindunya kpg di kedahhhhh...sebab tgk balai raya dh naik ni lah..eh balai ke khemah lupa sudah..

ct rahani said...

beshkan kenduri kt kg.. semuanya bekerjasama.. meriah..

Imah Dinor said...

rajin org kg tolong menolong...klu kita d bandar ni klu ada duit suma org bleh tlong...mmg cepat masa b lalu....jap g baby pun kuar he......

ieedaz @ mama_isha said...

kenduri kendara di kg mmg best..rase camne suasana orng merewang tu kan..

|| NaFiRaa || said...

bestnye ade balai cam tuh.. selesa sket nak potong bawang..hhehehe

Hanis Azla said...

bagusnya semua berkerjasama macam tu.. klu kat sini susah dah nak tgk keadaan yg macam tu..

ADEEYA said...

Hehe seronok je nampak :))

LYAfrina said...

kalo kat kampung..mmg meriahkan...