Laluan Iklan..clik2x for more details ^_^

.: Belajar DIAM dari banyaknya BICARA Belajar SABAR dari sebuah KEMARAHAN Belajar KESUSAHAN dari hidup SENANG Belajar MENANGIS dari suatu KEBAHAGIAN Belajar KEIKHLASAN dari KEPEDIHAN Belajar TAWAKKAL dari UJIAN Belajar REDHA dari satu KETENTUAN.. :.

Clik..clik..

Friday, June 8, 2012

.: IntRo ceRita kaHwin pak Su :.

As salam..

salam jumaat...
yeaa esok cuti, happy...happy..
nak rehatkan diri...ups rehat ke?..banyak kerja rumah menanti..
almaklum cuti balik kampung kan baru ni, banyak urusan tertunggak..huu~

apapun intro cerita perkahwinan pak usu..
tempek2...hantaran dulu..
cuma 5 berbalas 7..

sempoi deko dari tangan tak berapa nak seni bab2 ni..huu~

tema - hijau (lelaki) - pink purple (perempuan)



untuk majlis akad nikah - cincin + maskahwin

sirih tak berapa nak junjung+buah

alat penjagaan diri, kain sembahyang+sejadah, jam tangan =P

sebelah perempuan, snap semasa majlis :27.05.12







p.s Alhamdulillah, semua anak mak (tok kedah) -6 beradik..semua dah selamat mendirikan rumahtangga..menghitung cucu la pulak lepas ni tok kedah tu..hehe

16 comments:

mummy_ayu said...

wah..dah closing dah...senang..Ayu nie..ramai lagi..baru 3 yg lepas, and baru 3 gak cucu...selamat penganti baru to pak su..semoga berbahagis selama lamanya..

Aleyn said...

Cantik gubahannyer

eB said...

sejuknyer mater memandang... purple eh? ke pink? :)

Sue said...

bestkan bila ada wedding dlm family kita... anak2 la yg paling meriah..

eh mamalieyna,, pls bg emel. ade benda nak share

Gieyana said...

hepi weekend Iena..saya keseorgan juga bsok psl chenta hati bslik kg hb?X dpt ikut!Haizzz...

Woww....cantiknya hantaran..:-)

~Siti Hajar~ said...

ALhamdullilah majlis berjalan lancar...

Sy mtk maaf sgt2 eina sbb xdpt hadir, kenduri byk sgt kat sini, dah tu mr hubby keja, ajak abah ke Sik teman kesian plk sbb kenduri lain pun byk lg...huhu...xde rezeki kita nk jumpa lg...InsyaAllah lain kali...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Simple tapi Cantik...
Sama tema lily dulu..hijau.. :)

Selamat pengantin baru buat adik Eina..Moga berkekalan hingga ke akhir hayat..^^

|| NaFiRaa || said...

canteknye..
purple lawan hijau..
hihihi

ieedaz @ mama_isha said...

pic htran je? pic pengantin dgn tuan blog xde ke? :)

ct rahani said...

cantik gubahannya kak.. simple je.. :)

Deq's Qienz said...

ehhh..org kedah kew? sy pon kedah jugakk.. area mana ek??

Imah Dinor said...

tau xpa....mmg tok kedah xsabar nak tunggu cucu dr anak lelakinya plak....

Nad @ MamaZN said...

rindunye kat kak eina ngan arif ngan hakeem!
wa, arif ngan hakeem dapat mak sedara baru ek? ;)
selamat pengantin baru pak usu! :)
sume dah lepas ye, sama la kami pun ;)
ala kami ni 3 beradik je, hehe

hepi wiken kak eina! :)

amy said...

salam has...happy wedding utk adik has...really sorry tak dpt pegi...clash ngan kenduri sepupu kat perlis lak....hubby lak tak balik same...apepun semoga semua selamat n gembira dengan majlis perkahwinan adik has ye...:)

Izan Ishak said...

selamat pengantin baru buat paksu... cantik gubahan hantaran wpun simple aje...

MrS. F!zA said...

lamanya tak gi kenduri kahwinnnn..rindu nasi minyakkkk

Related Posts with Thumbnails