About

Monday, June 11, 2012

.: di paGi haRi aKaD niKah :.

As salam..

bercintanya upload gambar ..huu~
apapun sebabkan dah ada banyak gambar, nak jugak abadikan ceritanya kt sini..

cerita pendek..gambar yang lebih..hee~

di pagi hari akad nikah..
pak usu nye a.k.a adik mama bernikah pagi dan majlis kenduri rumah perempuan di hari yang sama..
27.05.12

sedikit piccas...sebelum berlangsung majlis akad ^_^


semua dh get erady to go..^_^.. arif n akeem dgn family kakak no.3

arif yang dah beriya ajak mama keluar, tak sabar dia..mama yang gigih nak bergambo..anak mls layan..heheh~

arif & abang jat, sepupu terdekatnya di sini~

amboi depa pun sama sibuk nak ambil air sembahyang..^_^

yaaa..pihak lelaki sudah sampai ke masjid..

serba hijau yang serba tak sedondon..ngee~
kak mah. kakak no.4, me & kak cek, kakak no.3 (lagi 2 kakak tak dapat datang sini)..

3 sepupu ~

solat dulu..sejuk mata memandang ^_^

tok kedah a.k.a mak mamalah!

budak kecik yang behave...eh..ada la merengek sikit..tp still dalam kawalan.. ^_^

to be continue....

8 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Sejuk mata memandang ila tgk bebudak tuh amek air semayang.Gud Boys!

Deq's Qienz said...

ala sweet tgk anak² solat..sejuk pewut ibu mengandung :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Alolo..sejuk jer mata memandang tengok Arif & sepupu dia tu..

eima said...

pengantin tak de lagi ek ....

~Siti Hajar~ said...

serba hijau eh? SIL org KL eh? tu btolak dr rumah eina..

Hakeem good boy..

Sidratul Muntaha said...

ijo..
ahhaa..
majlis adik org bulan 7 ni pun tema dia ijo..
tak pasal2 kak long dia ni kena buat baju baru
ekekeke

Imah Dinor said...

byk pic kenangan kn...rajin si juru foto dok mnyenap......alhamdulillah suma bjalan lancar....

Gieyana said...

alaa...sweet jer tgk budak2 nie..:-)