About

Wednesday, May 16, 2012

.: WW : WeekenD taNpa aBah & uCu :.

As salam..
Gambar ehsan dari cik Nokia C3..so, agak kurang memuaskan ^_^

stok pic lama..
weekend semasa orang sibuk berhimpun B.E.R.S.I.H dulu tu..
Ucunye balik kampung Johor..
so, tinggalla 3 beranak kt rumah..

ni jerlah aktiviti..
lepak2 di taman..
ambil angin petang..

abang long main ball sorang2..huu~

abang long yg snap..uui semangatnya mak ngan anak.. =P

setiap petang pun begini, wajib terjah taman bawah rumah..

di rumah, sepi tanpa ucunye..

eheh..membebel pulak di hari wednesday..hehe~

13 comments:

aniswany said...

aloloo...cute2 anak mama ^_^

iizza said...

mak sihat sbb senang hati ni..^_^

Nad @ MamaZakwan said...

bestnye hakeem dah pi playground ek, hehehe

~Siti Hajar~ said...

mmg sunyi bila xpa org tersyg kan, tp sy dah biasa, sllu je ditinggal2kan...huhu...

Hakeem makin mbesar bagai juara & makin comel, chinese look! geram weh!

Fieza79 said...

kalo ada anak2 tk sempat nk sepi pun sebenar nya..ada je keje nk di buat kan eina...fieza pun satu hari nk gak bwk 3 beradik kelua tnpa abah depa..nk gak rasa camana gaya nya hehee...

::NureeN:: said...

slm eina, lama nureen x jenguk cini, dh besar bb hakeem :)

CheNamNam said...

seronok kalau kat kawasan umah ader taman kann..kalo tak kemana senang leh bawa nak-anak main kat taman jerk..anak-anak pon hepy kite pon senang hateyy tengok anak-anak hepyy..:)

umihaikal said...

salam..da besar la along! adik pon comel la...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

pandai abang long ambil gambar...

|| NaFiRaa || said...

Rajin nye iena bawa anak2 turun main kt taman.. kalo zura mau terperap jek anak2 kt dalam rumah.. harapkan papa dia jek lah..kikikiki

ct rahani said...

kemain tergelak hakeem kat walker tuh.. apa la yg dia suka sgt tuh.. geram tgk.. comel!

Izan Ishak said...

seronok layan anak2 di hujung minggu kan eina.. masa yg sangat2 berharga tu...

izan tgk abg long macam dah sekolah je. nmpk matang gitu.. bby hakeem ceria sokmo tgk dia...

wan nurul hezrina said...

kat kawasan umah nurulpun ada taman.so kalau penat sangat just bawak main kat taman jer