About

Wednesday, May 2, 2012

.: ww : aLahai si aBang LoNg..kamu kaN... :.

... ada - ada je idea ye ....

nampak hebat tak saya? =P
p/s ntah camna gaya bila si adik dah besar sikit dan pandai bermain bersama si abang..huuu~


14 comments:

MrS. F!zA said...

hahahaha..bekas di kaki tu ala2 boots lah tu :D

mummY daniSha said...

hahhaa..ada je idea si ke tomei ni =p

ch@ said...

hahahahahaaaa... adoi kelakar abg arif ni. ni boleh la geng dgn auni. bobot katanya. adoilah anak. mesti adik tak sabar nak join abg main.

~Siti Hajar~ said...

ayoyoyo abg long, bekas susu dah jd kasut...anak oh anak..

esok ada geng dgn si adik lg sakan la eina, tmbh2 dua2 hero, blh pecah rumah ooo...cam rumah sy skrg la..huwaaaaaaa...

wan nurul hezrina said...

senyum sensorang nengok gelagat budaknie=)

Fieza79 said...

hai lah abang long...tupperware pun tupperware lah...janji leh buat main hehee...

Ena said...

keh keh keh..

macam2 yeh abong long..

Ow mama.. abg long mencuba kasut versi baru.. hihihi.. simpan leklok pic ni tau.. kasi dier tgk dah besar nanti.. hihi

|| NaFiRaa || said...

hahahaha.. sabor jek la~

eima said...

mcm2 hal ... siap buat kasut tu ..abis bekas mama

♥SyilaSyira♥ said...

hahah...abg long...kretifnya kamu..nanti ajar adik plk..pening omaknya..hahahha

ct rahani said...

adeh la abg long.. macam2 hal.. tapi keletahnya boleh menghiburkan hati kan k.eina.. tunggu plak adiknya beso sket.. x terlayan dibuatnya.. cam sy skrg ni la.. hehe..

Iela Fazielah said...

kelakar la abag ni...kretif betul!

ieda said...

ya tuhannn
ekekke macam2 hal budak2 nie kan dik .. ;))

Masya said...

transformerss yer...