About

Wednesday, May 2, 2012

.: penyakiT Lama..biLa dah BoriNg :.

As salam..
bersiaran langsung malam ni..
kejap je..

saje, nak bagitau penyakit lama mama..
bila dah boring..

suka, main tukar template blog.. =P
sebenarnya boring tengok yang sama je..
taktau nape boring sesangat..nak yg simple buat masa ni.. =P
itu yg tukar yang basic ada kt blogspot ni..
hehe..click2 saje..
boring tukar lagi..

nak tukar header tu benornya..
dah tempah pun..
tunggu masa je, tak siap lagi..
so, buat sementara, tempek je header buatan sendiri =P

jadilah dari takde.. =P

so, tu je lah nak bagitau..
nak menginggah umah kengkawan mana yg sempat..
sambil2 jengah cerita2 panas skrg ni..
BERSIH la apa lagi..

herm...malas nak komen..

SAYA NAK AMAN jer..huu~

4 comments:

Ren Din said...

Malas dah nak baca pasal Bersih, banyak sgt versinya! =)

izan mama mia said...

bukan selalu tukar kan..sbb hr2 kita tgk..tapi yang dulu cantik jer tgk..

eima said...

ok jugak ni .. aku mls .... lalala

mamaRIFQY said...

kak einaa!!!!!!!!!!!!! na pon tukar template gak! sbb boring!!