About

Thursday, May 10, 2012

.: MoDeL ciLik di GiGi aiR :.

As salam..
worldless lagi dan lagi..
memang betul takde kesempatan nak membebel skrg...huu~

Kaki comel menahan sejuknya air~

muka terkezut tetiba di basahi air di kaki..huu~



cian..kena dera..dera main air sungai yang sejukkkks~


Cerita lanjut and more piccas?...nanti2...kalau ada masa..huu~

15 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bestnya, kita tak pernah bawak balqis pi mandi camni, teringin gak nak pi...

eima said...

brani la k.ina byk pi sungai kan .. ima masih lagi takut2 nk bw alisha kuar sebarang ... wlupun amalkan surah 3 Qul & ayat kursi ... prasan tu ttp ade ...

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

gerammnyeee nganbudak ni

*sy ok mek na..ok byk dari ari tu..masa mula2 tu terkejut sgt2 down..alhamdulilah dah ok skit2..:-)

Izan Ishak said...

alololo...sian hakeem tahan sejuk. mama jgn dera akeem ngan air sejuk2 ni lagi...

Nad @ MamaZakwan said...

kak
klakar la hakeem angkat2 kaki kesejukan hihi
kat ne ni?
besntye die dah merasa mandi sungai :)

MamaYatie said...

ni kalo hakeem boleh cakap mesti dia kata "mama sejuuuukkknyaaaaaaaaaaaaa"
hehee

eT said...

nampak sgt dia sejuk...hehe...chumel jek...

ct rahani said...

alololo cian dia kena dera ngan air sejuk yer.. nti dh beso sket msti x mo kuar dr air.. hiks..

Masya said...

cantikk rumah gh renovate yer...

bertambah bam bam baby kak akak sekarang.. rambut pacak...

Imah Dinor said...

ha...ha..mmg kesian hakeem teruja nak mandi tp kecik lg la mana boleh mandi sg. nnt kembung perut tu...cepat besar ye...nnt boleh main pasir sesama abg long...good boy la hakeem ni....

nieda said...

alolo tomei.. muka baby ada iras arif dah

wan nurul hezrina said...

so sweet..kakituk melekuk lekuk tahan sejuk..cian dier kene dera

maslin said...

comel yer... geram tgk bby sis... rambut x thn...hehe...

~Siti Hajar~ said...

Hakeem cam takut2 je, sejuk sgt kot air sungai tu...hehe

eh! Hakeen je mn abg long..

Aleyn said...

ololololo...comelnyer kaki sejuk dia,,,...hehehe