About

Monday, April 9, 2012

.: SeRikan haRimu deNgan senyuMan :.

As salam..

Selamat paGi Isnin..

lebih tajuk dari isi kandungan n3nya..hehe..
hari-hari mama berseri dengan senyuman manis SI DIA..

hari-hari DIA senyum manis begini..
walaupun hari-hari pastinya  diselangi dengan tangisan..hehe~
namanye pun si kecil kan..lumrah~

tapi setiap kali DIA senyum begini..
mama rasa sungguh bahagia.. ^_^








Senyum la selalu ye sayang..supaya mama ceria selalu ^_^

p/s hari minggu lalu-lalu pergi Melaka, hadiri majlis kenduri kahwin, hari minggu baru ni pulak ke Port Dickson, hadiri majlis tamat kursus Tentera Darat anak saudara...nasib la si kecil ni tak buat peel..layan je dia.. (n3 ke Melaka tak lepas2 buat lagi, tergendala lagi la n3 ke Port Dickson ni..ngee)



23 comments:

Nadiah Sidek said...

tenang hati tengok senyuman anak, kan? :)

~aSHa~ said...

dia la penghibur hati lara...

Imah Dinor said...

sebab tu la abg ijat suka main dgn dia....ceria sokmo mcm abg ijat gak he........

Anonymous said...

comey sgt... geram je tgk...

eima said...

sejuk hati mak klu anak2 ceria je ..klu la asek menjerit mmg nk nangis je rasa ...hahaa sbb penat nk layan

mamashikin said...

anak anak pengubat jiwa...

LYAfrina said...

ALAHAI..COMEL..COMELL

Fieza79 said...

hamboi hakeem mesra kamera...manis je muka dpn kamera...pipi hakeem makin mengembang lah eina..hihii gerammm tgk...

mama rifQy said...

alahaiii..comel la hakeem ni !! pandai die sengihh!!

maszmadi said...

eee cumelnyerrrrr... mesti hilang penat tengok akeem senyum gitu kan..

::NureeN:: said...

ceria bel muka hakeem.. :)

Kazman / Sue said...

salam kenal dari kami sekeluarga... senyuman anak membawa bahagia...

eB ezrin said...

biler la leh jumper tium2 nih yer? :)

Nad @ MamaZakwan said...

hakeem masih pakai sarung tgn lagi ek? :)

Cik Rose Cute said...

tomeinya hihihi

cik puan said...

comeinyer

NzA said...

wah Hakeem dh pndai ketawa ye...
Melihat senyuman bayi amat membahagiakan......rindu saat2 indah itu...

ADEEYA said...

Heheh happynya dia :)

ch@ said...

huaaaaa comelnyaaaaa.
kita pun rasa nak senyum melebar gak ni...
hakeem ni ikut rupa mama dia la. sebiji.

MamaYatie said...

sejuk ati tengok dia senyum kan....muaahhhh!!!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

senyuman yang menawar....i like

wan nurul hezrina said...

alahai cairrr hati nengok budak hakeemnie=)geramlah.mata dia cantiklah.mcm pandai nampak mata tuh=)

ct rahani said...

alahai tomeinya.. geramsss...