About

Tuesday, April 3, 2012

.: oraNg kuaT sebeLum & seLepas MaJlis :.

As salam..

terlebih dulu, sorry to kawan2..
mungkin dah makin kurang kunjungan dari mama sekarang ke rumah kawan2..
kurang kesempatan, samada dari ofis atau dari rumah..

ofis..jangan di tanya la..di rumah...ada sedikit je kesempatan..
anak diutamakan...sesekali je berkesempatan..
sesekali rasa tak cukup sungguh masa untuk diri sendiri..huu~

apapun tetap bersyukur seadanya masa yang ada~

nak membebel lebih2 pun tak daya~
apapun tetap nak juga abadikan mana cerita yang ada..

masih stok cerita lama..ups lebih kepada stok piccas lama..
hari minggu yang lalu2...18.03..

Orang kuat sebelum dan selepas majlis pertunangan itu..
see......... ^_^


sebelum majlis~




selepas majlis ^_^



p/s  musim anak2 tak sihat kan sekarang, mungkin keadaan cuaca yang tak menentu.. arif baru baik dari selesema..cuma masih batuk2..si adik pulak dah berjangkit dari si abang, selesema sejak dari sabtu lalu.. batuk sesekali.. alahai..harap2 cepat baik si anak2..

22 comments:

LYAfrina said...

heheh..wah...bgsnnyer arif..rajin ye join org lain bgotong royong

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah rajin anak bujang kak ina ni, leh wat menantu ni, haidar rindu kat balqis tak?

Anonymous said...

ensemnya arif tlg bsuh pinggan...

~Siti Hajar~ said...

Rajinnyer Abg Long, org kuat lg tu...hehe

btl la eina musim kot, cuaca xelok sama...

::NureeN:: said...

rajinnya abg long.. klau ellesya pon sama, suka sgt klau bab2 mcm ni.. ;)

Mamamya said...

dah lama x rewang2 mcm ni..kene tunggu adik yg bongsu tu b'tunang barulah merasa nak buat kenduri kendara lagik....

amboiii...rajinnya abg long.. :)

btl lah iena..skrg musim anak2 x sihat kan..aritu masa bawa anak2 pi klinik penuh sesak dgn anak2 yg demam,batuk,selsema....semoga anak2 kita cpt sihat.

ADEEYA said...

Alolo Ariff ni dah besar mesti rajin tolong mama :D

Nad @ MamaZakwan said...

rajin btul! :)

mamashikin said...

aboi rajinya abang long nih..hahaha..

eima said...

tolong wat keja ke tolong main nih ..hehehe

mmg musim sakit la...alahai aku pun dah sakit2 gak ni

Imah Dinor said...

arif rajin mcm abahnya jugak.....

maszmadi said...

rajinnye abg long arif...
lepas ni bleh arr datang umah auntie tolong cuci pinggan yerk.. hehe

Zue AnnaLeeya said...

rajinnya ayep...
mcm tulah dah jd abg kan???

anak akak si abg ngah tu plak tak sihat...
mmg musim skang nih eina...

|| NaFiRaa || said...

rajin nye abang long~

moga hakeem cepat sembuh~

ct rahani said...

bagusnya abg long arif.. ringan tulang..

eB ezrin said...

dh ader yg cop jadik menantu ke nih? ;p

sue zainun said...

eiii rajinnya dia..bagus2..:)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ghajen sungguh abg ensem ni..
calon menantu pilihan ni.. heheh

~ALL ABOUT US~ said...

rajinnya dia!!! bgs la abg long ni.

fieda said...

rajin....ramai nk buat menantu ni..

Izan Ishak said...

alahai comelnya org kuat majlis. rajin betul buat kerja!

betullah eina...skrg ni musim anak2 tak sihat. si kembar pun tgh batuk2 juga tu.

wan nurul hezrina said...

good boy lil arif=)sejuk perut mak ngandung=)sikit sebanyak membantu majlis=)