About

Friday, April 20, 2012

.: Mee banDung Muar :.

As salam..

Wordless di pagi Jumaat...
beberapa hari yang lalu..
layan Mee Bandung Muar...sedappppppp... =P

Yummy ! ^_^
Mau resepi kah? ^_^

kasi suspen sket.. =P 

V


V


V


V


V

V



hehe...resepi ada kat belakang bekas plastik ni..hehe..mama beli pes segera jer..lalalala.... ^_^

Sedap je kan arif kan..?..hehe ~

p/s cepat dimasak sedap dimakan..lalalala.. ^_^.. Happy weekend.. i like..like..like..like ^_^

20 comments:

amy said...

wah sedap ke has?..pakai pes dia lagi..nak kena cuba gak ni :)..khusyuk ja dak arif makan tu confirm sedap :)

amy said...

wah has..nampak mcm sedap tu..siap ada pes n cara buat lagik..tgk dak arif makan mcm sedap jek..kena try nih :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah sedapnye...tgk gambar ni terus terasa lapar pagi2 ni.. :)

sue zainun said...

hehe..layan btl si arif mkn..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

sempoi je ek...tapi nampak sedap...terliur sudah...dah dapat pengasuh ke kak ina?

mummy_ayu said...

yum yum...cedapnya..nak cikit..

Nadiah Sidek said...

la..ingatkan buat sendiri. saya biasa pakai perencah adami. agro mas tak pernah cuba

ieda said...

Sedap ke guna pes tu Mamalieyna?

ADEEYA said...

Besarnya udang hehehe :0

maszmadi said...

sedapnyer mee bandung muar... erm, mana nak dapat pes segera tu yerk?..

Wanieys said...

sedapnyer..terus lapo perut ni tengok mee bandung muar heheee

Salina@IbuAqil said...

amboiiiiiiiiiiiii!!!
Kusyuk abg long mkn.. ;)
Nak cikit!!!
Take care & happy weekend yer.. ;)

Ena said...

nampak menarik la... nak jugak nak jugak.. hehe

~Siti Hajar~ said...

nyum nyum terkena den...huwaaa

sedapnyer eina tmbh2 lg tgk abg long dok mamam tu...

|| NaFiRaa || said...

semangat jek ariff makan..konfem sedap tuh~

Gieyana said...

suspend jer!Igt yg kt muar!
Seyes nmpak menarik! Nnt leh cuba!

Masya said...

baru tengok gambar pun dah terliurr... mee bandung muaar memang sedappp pun....

deqyalalink in-situ said...

sedapnya mamaliena..deqya org mua, suka mi bndung mua jugak hihi

Aleyn said...

Terliur den

Izan Ishak said...

senang dan mudah aje nak buat bila ada perencah macam ni kan eina. sedap pun sedap....

*mood terliur sbb dah lama tak makan mee bandung!