About

Friday, April 6, 2012

.: maSa berMain :.

Salam Jumaat nan mulia..

n3 sekarang lebih gambar dari kata2..hu~
apakan daya..

si abang bila diberi kesempatan bermain..sangat LEKA~
pandang camera pun takmo..

Adik ?

adik pun mulanya leka..itu je mainan si adik buat masa ni..hee~

kelekaan dia..kusyuk sungguh~ panggil tak layan..ngee~

kelekaan si adik terganggu gara2 flash camera..

juga penat sebenarnya...hehe~ penat meniarap ye yang..^_^

mengantuk pun ye juge... see dah menguap dia ^_^
ada masa si adik mau juga layan diri sendiri, bermain sendiri..
ada masa..hee~ jangan ditanya.. =P

p/s happy weekend to all..hari minggu yang bakal penuh dengan aktiviti.. petang ni mak dan kakak no.2 sefamily bertolak dari kedah mau ke sini..esok agenda ke PD, ada urusan penting, bukan c0ti2 ye..tapi nak menyambil singgah pantai tu Insyaallah la..alang2 bakal sampai ke PD kan..hee~ harap semua berjalan lancar..mak sampai malam nanti..lalalala...


6 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

leka betul dua beradaik tue main...
yeyeyeye mak datang seronoknya...

~Siti Hajar~ said...

Bestnyer tok kedah nak mai, riuh la rmh pasni...hehe

Ala eina kita xleh terjah rmh eina la, segan la tok kedah ado, kaco je nti...xpelah len kali k..hehe

ct rahani said...

leka betul a.long bermain yer.. smpai suh posing pun dh x mo.. hehe.. adik comel sgt.. geram tgk rasa nk gomol2.. hehe..

mama rifQy said...

amboi kusyuk sungguh abg long main,sampai xpandang langsung mama yang nak snap gambar nii...alahai adik hakeem tembam nyeee diee

~aSHa~ said...

ralit betul si abg dan si adik...

wan nurul hezrina said...

mmg nampak leka sungguh.besok2 kalau studinie mmg fokusss sunguhnie=)

ooo adik suka layan diri ek.yang paham2 sendirituh saya taw.hikhik..sofiapun suka layan diri sendiri=)